اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

5.5 میلیارد ریال به شهرک صنعتی یزد اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از اختصاص 5.5 میلیارد ریال به شهرک‌ صنعتی استان یزد خبر داد.

5.5 میلیارد ریال به شهرک صنعتی یزد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمسعود عظیمی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی یزد با صنعتگران این شهرک از تخصیص اعتباری بالغ بر 5 هزار و 460 میلیون ریال برای شهرک صنعتی یزد از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌ها در سال 90 خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این شهرک اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی صنعتگران این فاز بعد از هدفمندی یارانه‌ها بحث گاز بود که خوش‌بختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمر، عملیات احداث شبکه داخلی گاز به اتمام رسید.

عظیمی خاطرنشان کرد: پس از اتصال این شبکه به شبکه سراسری گاز توسط شرکت گاز استان یزد در سال جاری، واحدهای صنعتی مستقر در این فاز از شهرک صنعتی نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: طراحی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد نیز به اتمام رسیده و مراحل مناقصه آن در حال برگزاری است و پس از انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عظیمی عنوان کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز 3 شهرک صنعتی یزد نیز آماده اتصال به شبکه فاضلاب شهری است که با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب استان در اوایل سال آینده به شبکه سراسری وصل خواهد شد.

وی هم‌چنین با اشاره به برخی دیگر از مسائل و مشکلات شهرک صنعتی یزد، بر تعامل هر چه بیشتر صنعتگران با شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور رفع هر چه سریع‌تر این مشکلات تأکید کرد.

در این نشست هم‌چنین در مورد شبکه پلی‌اتیلن و راه‌اندازی مخزن آب، شبکه روشنایی، ایجاد فضای سبز و تأمین امنیت شهرک صنعتی یزد بحث و تبادل نظر شد.

صنعتگران شهرک صنعتی یزد نیز در این نشست به طرح مسائل، مشکلات و نیازهای خود پرداختند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول