اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود:

حماسه مردم در انتخابات نشانه درک صحیح از شرایط بود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: حماسه‏آفرینی مردم در انتخابات 12 اسفند نشانه درک صحیح آنها از شرایط بود.

حماسه مردم در انتخابات نشانه درک صحیح از شرایط بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمود حسینی صبح امروز در گردهمایی اعضای حلقه‏های صالحین پایگاه امیرالمومنین(ع) بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: حماسه‏ای که مردم در انتخابات 12 اسفند آفریدند نشان از بصیرت و درک صحیح مردم از شرایط بین‏المللی بود.

وی با تبریک حضور پرشور مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات نهم مجلس، نشان داد که مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود با اشاره به تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمام جبهه کفر و استکبار و مزدوران داخلی و خارجی آنها چند ماه تلاش کردند تا مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند اما به گفته رهبر انقلاب سیلی بسیار محکم و سختی خوردند که در شوک عمیق آن فرو رفته‏اند.

حسینی با اشاره به تحریم‏ها و تهدیدات دشمنان گفت: این تهدیدها بر ملت آزاده و مقاوم ایران کوچک‏ترین تزلزلی وارد نمی‏کند چرا که این ملت پولاد آب دیده‏اند و تمام توطئه‏های دشمنان را شناخته و به مقابله با آن می‏پردازند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: باید قدردان ملتی که بزرگترین نعمت هستند، بود و نمایندگان مجلس نیز باید تمام تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات این ملت قهرمان به کار گیرند.

هم‌چنین در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از ابراهیم عجم‌نوروزی فرمانده پایگاه مقاومت امیرالمومنین(ع) به خاطر تلاش‏ها و انجام فعالیت‏های مختلف در پایگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول