اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری کنگان:

انتخابات 12 اسفند بار دیگر نظام دینی را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری کنگان گفت: انتخابات 12 اسفند بار دیگر نظام دینی را بیمه کرد.

انتخابات 12 اسفند بار دیگر نظام دینی را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، احمد بحرینی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان با تجلیل از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات اظهار داشت: نظام اسلامی ایران روز به روز به سمت رشد و شکوفایی در حرکت است و این امر موجبات ناکامی دشمنان و یاس آنها را فراهم کرده است.

وی افزود: دشمن تبلیغات زیادی برای کمرنگ کردن حضور مردم انجام داد که باز هم تیرشان به سنگ خورد و مردم سیلی محکمی به دشمن زدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان با بیان اینکه انتخابات نظام دینی را بار دیگر بیمه کرد خاطرنشان کرذ: انتخابات به عنوان مهم‌ترین تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره محل خلق حماسه‌های بزرگ مردمی نیز بوده است.

وی اضافه کرد: این بار نیز حضور پرشور و آگاهانه قاطبه ملت ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خلق حماسه‌ای بزرگ و سرنوشت‌ساز منتهی شد.

بحرینی‌پور گفت: امثال حماسه 12 اسفند گرچه در تاریخ ملت ایران بی‌سابقه نیست اما در شرایط کنونی از اهمیت فوق‌العاده و بی‌نظیری برخوردار است.

جانشین مرکز حوزه انتخابیه کنگان،دیر و جم افزود: حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رای علاوه بر آنکه پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی را برای چندمین بار به نمایش گذاشت، امیدهای دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران را نیز در یکی از مهم‌ترین برهه‌های تاریخی ایران اسلامی به یاس تبدیل کرد.

وی در بخش دیگر به مشارکت بیش از 88 درصدی مردم حوزه انتخابیه اشاره و با تقدیر از مردم همیشه هوشیار گفت: 49784 نفر در شهرستان کنگان در انتخابات مجلس شرکت کردند.

بحرینی‌پور یادآور شد: در شهرستان کنگان حجت‌الاسلام موسی احمدی 19208 رای، سکینه الماسی 5908 رای، قیصر صالحی 17116 رای، عسکر جلالیان 4140 رای، احمد حیدری 2835 رای و قاسمعلی بازآی 577 رای کسب کردند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول