اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 287

مردم پیروز واقعی انتخابات بودند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به عنوان پیروز واقعی انتخابات بودند.

مردم پیروز واقعی انتخابات بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری صبح امروز در جشن حضور حداکثری که با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی آزادشهر، رامیان، خان‌به‌بین، دلند و نگین‌شهر و علمای شیعه و سنی، گروهی از مسئولان و رضا صابری منتخب مردم و بسیاری از اقشار مردمی در مصلی بزرگ خاتم‌الانبیاء برگزار شد اظهار داشت: رقابت انتخاباتی به پایان رسید برای خدمت توأم با رفاقت به همه اقوام و اقشار جامعه آماده‌ام.

وی تصریح کرد: مردم به عنوان پیروز واقعی انتخابات بودند که با حضورشان در انتخابات دین‌شان را نسبت به امام، شهدا و این نظام ادا کردند و با مقام معظم رهبری بیعتی مجدد بستند، لذا ضمن تقدیر از این حماسه حضور آمادگی خود را برای ارائه خدمت به همه اقشار و اقوام جامعه چه آنهایی که به من رأی دادند و چه آنهایی که به شخص دیگری اعتماد کردند اعلام می‌دارم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.

کاندیدای پیروز جبهه اصولگرایان در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش همه نامزدهای انتخاباتی که فضای انتخابات نهمین دوره مجلس را پرشور کردند تقدیر کرد و اذعان داشت: در مسیر سازندگی و خدمت‌رسانی به همراهی همه این دوستان و افکار و برنامه‌های آنها نیازمند هستیم و دست یاری آنان را به گرمی می‌فشاریم.

منتخب مردم از همه اقشار خواست از بی‌احترامی به نماینده فعلی پرهیز کنند و کاری نکنند عده‌ای فریب‌خورده و ساده‌دل با افکاری پوچ و بی‌اساس شادی حضور مردم را به چالش بکشند تا به اهداف ننگین خودشان دست پیدا کنند.

صابری از مرادعلی منصوری‌رضی نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی هم خواست ضمن احترام به آرای مردم تا پایان دوره نمایندگی با جدیت و تلاش پیگیر برنامه‌های سازنده‌اش باشد و مسیر سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم را هموار سازد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول