اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد

حضور 89 درصدی فیروزآبادی‌ها در نهمین دوره انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: 89 درصد از مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

حضور 89 درصدی فیروزآبادی‌ها در نهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان یافتن نتایج شمارش آرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین نادر فریدونی با کسب 64 هزار و 26 رأی موفق به راه یافتن به خانه ملت شد.

بهمنی افزود: مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با حضور 136 هزار و 72 نفری خود در 12 اسفند ماه جاری به هفت نفر از نامزدهای انتخاباتی رأی دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد ادامه داد: طبق آخرین آمار، 89 درصد مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با حضور چشمگیر و بی‌سابقه خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی اضافه کرد: در این بین سیدیونس موسوی سرچشمه با 36 هزار و 463 رأی، محمدعلی کاویانی 23 هزار و 126 رأی، خیرالله رمضانی 8 هزار و 204 رأی، عبدالله نامداری قرقانی یک‌هزار و 560 رأی، پیام مروج 264 رأی و عباس صفرپور 442 رأی را از آن خود کردند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد بیان کرد: در اجرای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ اعلام آرا به مدت دو روز هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری فیروزآباد آماده پذیرش شکایات است.

بهمنی گفت: در ضمن به استناد تبصره‌های یک، دو و سه این ماده کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم نمایند.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد خاطر نشان کرد: شکایاتی قابل رسیدگی است که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

بهمنی همچنین تصریح کرد: در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول