اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حضور 89 درصدی در انتخابات بدون همکاری رسانه‌ها غیرممکن بود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون حضور مطبوعات و رسانه‌ها در صحنه، حضور 89 درصدی مردم این استان در انتخابات و کسب رتبه نخست حضور در سطح کشور غیرممکن بود.

حضور 89 درصدی در انتخابات بدون همکاری رسانه‌ها غیرممکن بود

 اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که کسب رتبه برتر حضور در انتخابات به معنای ولایتمداری محض مردم این استان است، اظهار کرد: اکنون در جای جای ایران اسلامی صحبت از حضور مردم استان ما در انتخابات است و تاکنون مقامات و مسئولان عالی کشوری در تماس‌های متعدد این دستاورد را به مردم این استان تبریک گفته‌اند.

 عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به وجود چنین مردمی افتخار می‌کنیم و وظیفه داریم به پاس این کار بزرگ خود را با همه وجود وقف آن‌ها کنیم.

نیکزاد با قدردانی از همه کسانی که در راه برگزاری چنین انتخابات پرشوری نقش ایفا کردند، تصریح کرد: در این میان مطبوعات رسالت خود را به خوبی انجام دادند و بی‌تردید نقش آن‌ها در برپایی چنین پیروزی و افتخار بزرگی بی‌بدیل است.

 وی تصریح کرد: از نزدیک کار رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما را رصد می‌کردم و به خوبی احساس می‌کردیم که این خادمان مردم در بحث اطلاع‌رسانی چه مجاهدتی از خود به خرج می‌دهند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: رسانه‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند که باید از آن‌ها تقدیر شود چرا که اگر خطرات احتمالی عدم حضور و یا مشارکت کم توسط رسانه تبیین نمی‌‌گردید، شاید حضور مردم این‌گونه و با این درصد بالا محقق نمی‌شد.

 نیکزاد گفت: دشمن نیز به وسیله رسانه قصد تخریب و توطئه را دارد و اکنون بیشترین هجمه آن‌ها توسط رسانه‌ها و بنگاه‌های شایعه‌پراکنی آن‌ها علیه ما صورت می‌گیرد.

این مسئول عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها برای خود دارای طرز تفکر و خط مشی مشخصی هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند از آن‌ها انتظار یک اندیشه واحد را داشته باشد.

وی تاکید کرد: اکنون رسانه وظیفه دارد که به تلطیف فضای پس از انتخابات و تبدیل رقابت به رفاقت بپردازد تا این‌که بتواند رسالت خود را به طور کامل ایفا کرده باشد.

 انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول