اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز:

هیچ تخلفی طی فرایند برگزاری انتخابات در البرز گزارش نشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز اعلام کرد: هیچ تخلفی حاد و مسئله‌سازی طی فرایند برگزاری انتخابات در این استان گزارش نشد.

هیچ تخلفی طی فرایند برگزاری انتخابات در البرز گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسکندر صیدایی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری البرز اظهار داشت: خوشبختانه انتخاباتی بسیار پرشور، رقابتی،‌ سالم و با نشاط در استان البرز برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نخستین انتخابات مستقل در البرز به این صورت و با حضور گسترده مردم نشانه درک صحیح مردم ولایت‌مدار البرز و همچنین تلاش همه جانبه هیئت‌های اجرایی و نظارتی است.

* شیرینی انتخابات قانونی به کام مردم

معاون استاندار البرز با بیان اینکه مسئولان اجرایی و گروه‌های سیاسی تلاش بسیاری داشتند تا انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود، گفت: وقتی آمار و نتایج انتخابات در البرز اعلام شد، کام مردم شیرین شد و خستگی از تن مسئولان، هیئت‌های اجرایی و نظارتی درآمد.

صیدایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج درباره میزان تخلفات انتخاباتی در استان البرز اظهار داشت: خوشبختانه کاندیداها، هواداران و ستادهای انتخاباتی آنها و هیئت‌های اجرایی و نظارتی درک خوبی از قانون داشتند.

وی تصریح کرد: در این دوره تخلف و رفتار غیر قانونی حادی گزارش نشد و مسائل را بیشتر با تذکر برطرف می‌کردیم.

* نظارت دقیق بر تمام فعالیت‌های انتخابات

وی ادامه داد: در حالی که چند دقیقه از برگزاری انتخابات نگذشته بود، از هیئت بازرسی مرکزی انتخابات با ما تماس گرفته و دو موضوع بسیار ریز و جزیی را تذکر دادند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز تاکید کرد: این نظارت دقیق نشان می‌دهد که انتخابات در سراسر کشور و به ویژه در استان البرز قانونی و صحیح برگزار شده است.

* انتخابات شیشه‌ای در البرز

صیدایی با تاکید بر اینکه هدف مسئولان استان البرز برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف بود، گفت: خوشبختانه امروز برای مردم مشخص شده است که این دوره از انتخابات به صورت شیشه‌ای و شفاف برگزار شد و همه مردم و به ویژه رسانه‌ها توانستند به مسائل جزیی هم دسترسی داشته باشند.

* بررسی شکایت یک کاندیدا در ساوجبلاغ

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا کاندیداها در استان البرز پس از اعلام نتایج شکایتی مطرح کرده‌اند؟ گفت: یک نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ نامه‌ای به ما نوشت و در مورد تشابه اسمی خود شکایت داشت.

صیدایی در پایان گفت: این موضوع به طور دقیق بررسی و در نهایت رای به نفع فرد شاکی صادر نشد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول