اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین خبر داد

مشارکت 67 درصد مردم ورامین در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،67 درصد از واجدین شرایط حوزه ورامین در انتخابات شرکت کردند.

مشارکت 67 درصد مردم ورامین در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ورامین،‌ محسن منصوری اظهار کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 190 هزار و 423 نفر از مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی در شعب اخذ رأی حاضر شدند و مهر تأیید دوباره‌ای به انقلاب اسلامی زدند.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین 128 هزار نفر شرکت کرده بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم شهرستان ورامین نسبت به دوره هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی از رشد 16 درصدی برخوردار است.

منصوری با اشاره به فضای مناست شهرستان ورامین در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری این دوره از  انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا از نظم خاصی برخوردار بود و سبب شد که روند اجرایی انتخابات در تمام شعب ثابت و سیار رأس ساعت مقرر انجام و تا زمان پایان رسمی زمان رأی‌گیری به صورت مداوم ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی تعیین شده از سوی افراد نیز با هماهنگی هیئت نظارت در شعب مشخص شده حضور داشتند و بر روند فعالیت حوزه‌ها نظارت لازم را داشتند.

وی گفت: برگزاری جلسات متعدد آموزشی برای تمام عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت و نیز اجرای چندین مرحله مانور انتخاباتی باعث شد تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین و پیشوا با کمترین مشکل اجر شود.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: مردم ورامین همپای دیگر مناطق کشور ثابت کردند که در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده و در این راه لحظه‌ای تردید به خود راه ندادند. 

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول