اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رشت:

مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده تبلیغات کاذب دشمنان بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انعکاس آن در رسانه‌های دیگر کشورها نشان‌دهنده کاذب بودن تبلیغات دشمنان در دلسرد شدن مردم ایران از انقلاب بود.

مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده تبلیغات کاذب دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با قدردانی از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات اظهار داشت: روز جمعه ملت ایران یک‌بار دیگر حماسه آفرید و مشارکت حداکثری مردم بار دیگر نشان داد که همچنان به آرمان‌های امام راحل وفادار هستند.

وی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انعکاس آن در رسانه‌های دیگر کشورها را نشان‌دهنده کاذب بودن تبلیغات دشمنان در دلسرد شدن مردم ایران از انقلاب عنوان کرد.

این مسئول افزود: در شرایط فعلی که تهدیدات دشمنان و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی رو به افزایش است و دشمنان با ترور دانشمندان هسته‌ای سعی در تضعیف امید و خودباوری ملت ایران دارند حضور حداکثری ملت در انتخابات نشان داد که اظهارات دشمنان پوچ و بی‌اساس است.

وی با بیان اینکه طبق آمار وزارت کشور در انتخابات 12 اسفند 64 درصد مردم کشور مشارکت داشتند، تصریح کرد: در گیلان بیش از 70 درصد مردم پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بار دیگر حمایت خود از دستاوردهای انقلاب و رهبر معظم انقلاب را نشان دادند.

مباحی مردم را پیروز واقعی انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: با وجود تمام کاستی‌های موجود، مردم با مشارکت حداکثری خود به وظیفه خود عمل کردند.

وی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از مشارکت مردم استان در انتخابات تشکر کرد و بیان داشت: امیدواریم منتخبان مردم نیز در عمل شکرگزار این حماسه حضور باشند و علاوه بر انجام وظیفه یک نماینده مجلس به شعارهای انتخاباتی خود نیز عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس در رشت یادآور شد: انتخابات رشت به دور دوم کشیده شده است تا از بین چهار نامزد حائز شرایط، دو نفر نماینده مجلس شوند.

وی افزود: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات نیز شهروندان رشت با هوشیاری و آگاهی فردی صالح، توانا و توانمند را انتخاب کنند تا سه نماینده منتخب بتوانند با اعتبار بخشیدن به ردیف‌های بودجه‌ای استان در عمران و آبادانی شهر رشت بیافزایند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول