اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

حضور پرشور مردم در انتخابات اصالت ولایت فقیه را بار دیگر ثابت کرد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: این موفقیت بزرگ، اصالت ولایت فقیه و پایداری و استحکام آن که همانا پایه استحکام جمهوری اسلامی است را بار دیگر ثابت کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات اصالت ولایت فقیه را بار دیگر ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سازمان بسیج سازندگی لشکر عاشورا، مشارکت مردم در کارهای عمرانی و فرهنگی را پرخیر و برکت دانست و اظهار داشت: بسیج سازندگی امکان این مشارکت عظیم را در کشور فراهم کرده است که ما آثار شگرف آن را در پیشرفت پروژه‌ها و همراهی مردم و تاثیرات فرهنگی به چشم می‌بینیم.

بیگی با اشاره به فرمان حضرت امام برای تشکیل جهاد سازندگی، بسیج سازندگی را پر کننده خلأ وجود جهاد سازندگی دانست و گفت: بسیج سازندگی یک نهاد مردمی است و هدف حضرت امام مشارکت داشتن مردم در سازندگی کشور و ترویج نشاط در جامعه بود.

وی با بیان اینکه لشکر عاشورا به عنوان یک سازمان عمیق و گسترده و بهره‌مند از همراهی مردم، ظرفیت خوبی را برای سازندگی فراهم کرده است، افزود: این سازمان باید پویاتر و شکوفاتر در عرصه سازندگی کشور حضور پیدا بکند.

استاندار با اشاره به اقدامات بی‌نظیر دولت در موضوعات مسکن مهر، راه روستایی، گاز و آب روستایی و کاهش فاصله فقیر و غنی و ایجاد امید و نشاط در بین مردم گفت: این کارنامه درخشان در سایه تلاش دولت مردان و مدیریت و هدایت صحیح منابع و سرمایه انجام گرفته است و بسیج سازندگی نیز با قوت و قدرت در این اقدامات حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این دولت مسئولان بدون واسطه در میان مردم قرار می‌گیرند و خود را در معرض انتقاد و مطالبات مردم قرار می‌دهند، گفت: همه اینها برخاسته از فرهنگ انقلاب اسلامی و عدالت و مهرورزی دولت جمهوری اسلامی است و این سرمایه‌‌ای ارزشمند محسوب می‌شود و باید آن را قدر بدانیم.

بیگی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان بعد از ناکامی در حوادث بعد از انتخابات 88 وانمود کردند که انتخابات بعدی در ایران کم‌رونق خواهد بود ولی  آنچه به وقوع پیوست حماسه‌ای بی‌نظیر بود که مقام معظم رهبری وقوع آن را نوید داده بودند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند را مایه سربلندی و اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این موفقیت از برکت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب به دست آمد.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: این موفقیت بزرگ، اصالت ولایت فقیه و پایداری و استحکام آن که همانا پایه استحکام جمهوری اسلامی است را بار دیگر ثابت کرد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول