اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

وجود شایعه در فضای انتخاباتی طبیعی است/انتخابات جیرفت قانونمند و سالم برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: وجود بازار داغ شایعه‌ها در فضای انتخاباتی امری بسیار طبیعی و عادی تلقی می‌شود، اما انتخابات شهرستان جیرفت در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وجود شایعه در فضای انتخاباتی طبیعی است/انتخابات جیرفت قانونمند و سالم برگزار شد

ابراهیم غنچه‌پور امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه منابع طبیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی شهرستان جیرفت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار قابل تقدیر بود.

وی افزود: وجود بازار داغ شایعه‌ها در فضای انتخاباتی امری بسیار طبیعی و عادی تلقی می‌شود، اما انتخابات شهرستان جیرفت در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

غنچه‌پور تصریح کرد: از میان 30 نفر معتمدان انتخاباتی باید هشت نفر برای هیئت اجرایی انتخاب می‌شد.

وی ابراز داشت: این انتخاب به گونه‌ای صورت گرفت که دو نفر از طرفداران قدرتمند هر کدام از کاندیداها در هیئت اجرایی حضور داشته باشند تا به خوبی اوضاع را مدیریت کنند.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: اعضای پای صندوق‌های رأی نیز طبق قانون توسط هیئت اجرایی معین شده‌اند و در حوزه انتخابیه شهرستان جیرفت یک نفر از طرفداران کاندیداها در آنجا حضور داشتند.

وی گفت: ناظران شورای نگهبان، هیئت‌های بازرسی استانی و کشوری و نمایندگان خود کاندیداها هنگام برگزاری انتخابات در پای صندوق‌های رأی حضور داشتند.

غنچه‌پور عنوان کرد: در بازدیدهایی که از شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان جیرفت صورت گرفت، کوچک‌ترین مشکلی در زمان رأی‌گیری به وجود نیامد.

وی اذعان داشت: با استناد به مدارک موجود، حدود 99 درصد گزارش‌های ارائه شده از تخلف‌های انتخاباتی کذب محض بوده است.

غنچه‌پور بیان داشت: انتخابات شهرستان جیرفت با وجود رقابت بسیار شدید کاندیداها به صورت قانونمند و سالم برگزار شد.

وی افزود: این روزها نیز فرصت برای کاندیداهایی که به نتیجه انتخابات معترض هستند، وجود دارد تا شکایت خود را از مبادی قانونی پیگیری کنند و اطمینان داشته باشند، اگر جایی تخلفی صورت گرفته باشد، مطابق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول