اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

مردم ایران در انتخابات حملات دشمن را دفع کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: مردم ایران در انتخابات با سپر ایمان حملات دشمن را دفع کردند.

مردم ایران در انتخابات حملات دشمن را دفع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس مطهری صبح امروز در جلسه نهضت روشنگری که به همت کانون بسیج حقوق‏دانان گرمسار در سالن اجتماعات دادگستری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران ایستادگی خود را در فتنه سال 88 و در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند و در انتخابات نیز با سپر ایمان حملات دشمن را دفع کردند.

وی نفوذ عناصر بیگانه و استکبار جهانی در موضوعات ترور، جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی علیه ملت ایران را از راهبردهای همیشگی دشمن عنوان کرد.

و افزود: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ولی‌فقیه و هوشیاری روزافزون ملت بعد از 33 سال، برخلاف انتظار جهانی رشد فزاینده‌ای داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: امروز ایران رتبه هفدهم اقتصادی جهان و رتبه 22 علمی جهان را داراست.

مطهری تصریح کرد: در مسائل امنیتی سرویس‏های جاسوسی جهان تسلیم ایران هستند که دستگیری و اعدام ریگی و در اختیارگیری پهپاد آمریکایی نمونه‏ای از قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: در حال حاضر در شعب ابیطالب نیستیم بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار داریم و دشمن تیر آخر خود را شلیک کرده و باید بدانیم انتخابات مجلس نهم بسیار مهم بود و پیام‏های زیادی را به دنیا مخابره کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به دشمن نشان داد که تحریم و تهدید دیگر بر ملت ما اثر ندارد و کسانی که در صحنه‏ها هستند ترسی از رویارویی با دشمن در صحنه‏های مختلف ندارند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول