اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر:

حماسه 12 اسفند‌ مهر تأییدی ‌بر جمهوری اسلامی ‌بود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) حماسه 12 اسفند را مهر تأییدی بر حقانیت جمهوری اسلامی برشمرد.

حماسه 12 اسفند‌ مهر تأییدی ‌بر جمهوری اسلامی ‌بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عصر امروز سرهنگ ابوالحسن کبیری در کارگاه آموزش ایمنی و حوادث که با حضور فرماندهان و رزمندگان تیپ 82 برگزار شد، با اشاره به حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: با حضور حماسی و دشمن‌شکن ملت عزیز ایران، بار دیگر دست رد بر سینه دشمن زده شد و بحمدالله خواست مقام معظم رهبری محقق شد که این حماسه حضور، مهر تأییدی بر جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: علی‌رغم تمام تهدیدات، تبلیغات و تحریم‌هایی که دشمن علیه کشورمان برنامه‌ریزی کرده بود، ملت با بصیرت و آگاهی پای صندوق‌های رأی رفتند و بار دیگر حماسه‌ای آفریدند که تمام امید دشمنان را ناامید کرد.

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر تصریح کرد: حضور 64 درصدی مردم در انتخابات، نشانگر این موضوع است که ملت ما این انقلاب را قبول دارند و کسی که در انتخابات شرکت کرده باشد یعنی چارچوب نظام را پذیرفته است.

کبیری، نخستین حرکت ایمن‌ساز را حرکت مردمی در انتخابات برشمرد و افزود: حماسه حضور مردم در انتخابات 12 اسفند باعث ناامیدی در دل دشمنان شد و مصونیت بخش اسلام گردید.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل بروز حادثه را غرور و سهل‌انگاری عنوان و بیان کرد: آنچه که به عنوان حوادث رخ می‌دهد، ممکن است از قبیل حوادثی باشد که به آن آگاهی کافی را نداشته باشیم، امروزه هرچه علوم پیشرفت می‌کند، حوادث هم با خسارات و تلفات گسترده‌تری به وجود می‌آید.

کبیری در خاتمه اذعان کرد: علل رخ دادن حوادث، ضعف آموزشی، عدم رعایت نکات و ضوابط ایمنی و... است و اولین کاری که باید در برطرف کردن این علل انجام داد برطرف کردن ضعف در سیستم آموزشی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول