اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سیل عظیم مردم در 12 اسفند کاخ پوشالی دشمنان را ویران کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از حضور حماسه‌ای مردم این استان آورده است: سیل عظیم و خروشان مردمی در 12 اسفند در تاریخ حماسه‌آفرینی‎های مردم چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید.

سیل عظیم مردم در 12 اسفند کاخ پوشالی دشمنان را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن تجلیل از حضور حماسه‌ای مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آورده است: 12 اسفند 1390 در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری شد تا مکمل اوراق پر افتخار دفتر یک امت باشد.

این بیانیه می‎افزاید: 12 اسفند 90 نمایش اوج بصیرت امتی شد که به‌پا خاست تا با لبیک‌گویی به امام راحل و رشیدشان حیات‌بخش اسلام عزیز در این عصر و زمان باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: کدام قلم، کدام زبان، کدام بیان و حتی کدام فکر و ذهن است که بتواند ترسیم‌گر این‌ همه هوشمندی، این همه پیوند و این‌ همه حضور همراه با استقامت و پایداری باشد، و کیست که بتواند قدردانی کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حماسه‌ای با این عظمت را جز قدرت لایزال الهی توان قدردانی نیست، و این امت هم چشمداشتی جز از خدای تبارک و تعالی ندارد، برای او و یاری دین او قیام کرده و نصرت مداوم او را هم همراه دارد، لذا هر روز بر قوتش افزوده شده و ضعف و زبونی دشمن را شاهد است.

این بیانیه می‎افزاید: در عین حال به‌‎عنوان ادای تکلیف و انجام وظیفه لازم می‌دانم خضوع و خشوع خود را در برابر این همه مقاومت و این همه حضور و این همه دشمن‌ستیزی ابراز دارم.

در ادامه این بیانیه آمده است: در همه جای کشور و به‌ویژه در استان چهارمحال و بختیاری قبل از آغاز رأی‌گیری انتظار رأی‌دهندگان را پشت درب شعب أخذ رأی شاهد بودیم و در بعضی مناطق تا نزدیک نیمه شب در صف‌های فشرده ایستادند تا با یک رأی خود ایفای نقش کرده و سهم خود را در این وظیفه بزرگ سیاسی و عبادی به انجام رسانند.

این بیانیه آورده است: عوامل اجرایی و نظارتی و عوامل رسانه‌ای به‌ویژه صدا و سیما با همه قوا کوشیدند تا ادای حق این سیل عظیم و خروشان مردمی را داشته باشند و این هنرمندی بی‌بدیل توده‌های بهم پیوسته را در راستای اهداف آن هدایت‌گر باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک حضور پرشور مردم در حماسه 12 اسفند، آورده است: خاضعانه خدای بزرگ را شاکریم و از یکایک مردم استان غیور و دین‌مدار چهارمحال و بختیاری باید تشکر ویژه و عمیق داشته باشیم و به تمامی اقشار اعم از مردم و دست‌اندرکاران خداقوت و خسته نباشید بگوئیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر شیطان و شیاطین را از خود راندید و بر یأس و ناامیدی آنها از خود افزودید، بار دیگر عزت و سرافرازی خود را در سایه انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدید و پشت گرمی ویژه به امت اسلامی در سراسر جهان و به بیداری اسلامی در دنیا بخشیدید.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول