اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

12 اسفند باشکوه‌ترین انتخابات ایران برگزار شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی از انتخابات 12 اسفند به عنوان یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور یاد کرد و گفت: این انتخابات باشکوه‌ترین و منظم‌ترین انتخابات نظام اسلامی بود.

12 اسفند باشکوه‌ترین انتخابات ایران برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان شمالی اظهار داشت: حجم کار در انتخابات مجلس وسیع بوده و همه دست‌اندرکاران چه آشکار و چه پنهان تلاش کردند تا انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی آبرومندانه برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم پاسخ زیبایی به رهبری دادند، افزود: مردم حماسه ساز ما با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در واقع از رهبری تبعیت کردند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: این انتخابات منظم‌ترین و باشکوه‌ترین انتخاباتی بوده که تاکنون داشتیم که یقیناً دستاوردها و کیفیت آن، مجلس و نمایندگانی است که به عنوان قانونگذار انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات تلاش می‌کردند، تصریح کرد: دشمنان قبل از انتخابات اراجیف زیادی می‌زدند، لیکن مردم با حضور زیبای خودشان ثابت کردند که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات مجلس نشان دادند که به اسلام و ولایت متعهد بوده و مردم‌سالارترین نظام دنیا را بنا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آنان با این حرکت خود ثابت کردند که دموکراسی مبتنی بر دین، که اهدافش تعالی انسان و رواج اخلاق و ارزش‌های انسانی است، کامل‌ترین و جامع‌ترین نظام حکومتی در دنیاست.

شفقت اظهار داشت: در تمام کشور یک حماسه بزرگ آفریده شد که تا سالیان متمادی نظام اسلامی را از توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

وی از مردم به عنوان پیروز واقعی انتخابات یاد کرد و گفت: بی‌تردید پیروز این میدان، شما رهروان سیره ائمه معصوم(ع) هستید که جایگاه مهم تقنینی و نظارتی مجلس را در حفاظت و حراست از کیان نظام اسلامی، به کمال و تمام درک کردند.

استاندار خراسان شمالی این حضور مردم در انتخابات 12 اسفند را نشانه بصیرت مردم عنوان کرد و یادآور شد: مردم حماسه ساز ما بصیر و بیدارند و با فهم درست مصالح و منافع اسلام پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کردند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی 73 درصد واجدان شرایط در استان در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول