اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 249

شعور سیاسی مردم در 12 اسفند انتخابی اصلح را رقم می‎زند

خبرگزاری فارس: عضو ستاد انتخابات استان گلستان گفت: شعور سیاسی مردم در 12 اسفند انتخابی اصلح را رقم می‌زند.

شعور سیاسی مردم در 12 اسفند انتخابی اصلح را رقم می‎زند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر پرواز بعد از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مردم به این آگاهی رسیده‎اند که شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است که می‎تواند در تعیین سرنوشت خود و جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‎کند مگر به دست خودشان، لذا شرکت در انتخابات همین تغییر را برای سرنوشت کشور با حضور با بصیرت مردم رقم می‎زند.

عضو ستاد انتخابات گلستان به ویژگی‎های یک نماینده اشاره کرد و اذعان داشت: انتخاب مردم باید نمایندگان متعهد و متخصص را راهی مجلس کند تا با وضع قانون درست، ضمن حل مشکلات جامعه موجب ترقی و سربلندی کشور شود.

پرواز اضافه کرد: مصوبه یا قانونی که در حوزه‎های مختلف اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی توسط نمایندگان به تصویب می‎رسد می‎تواند به نفع مردم، نظام و یا حتی بالعکس آن شود بنابراین اهمیت و جایگاه هر رای بر کسی پوشیده نیست که امیدواریم با هوشمندی مردم شاهد انتخاب نمایندگانی اصلح در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی با اشاره به شرایط خاص و حساس امروز انقلاب، نظام و تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند هم اکنون در حال گذر از پیچ‎های تند هستیم، گفت: دشمنان نظام بعد از 33 سال از عمر انقلاب متوجه شدند که با تحریم، ترور و تهدید نمی‎توانند به جایی برسند و تنها با جدا کردن مردم از رهبری به‌عنوان پاشنه آشیل نظام می‎توانند به اهداف خود برسند.

عضو ستاد انتخابات گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم یادآور شد: اگر حضور مردم در صحنه کمرنگ باشد دشمنان نظام خوشحال خواهند شد و در صورت حضور حداکثری ترفندهای آنان بی‎اثر خواهد شد.

پرواز با اشاره به شرعی بودن شرکت در انتخابات گفت: حضور در انتخابات وظیفه اصلی هر مسلمانی است لذا بر همه ما واجب است تا دین خود را به انقلاب و کشوری که حاصل خون هزاران شهید است ادا کنیم به طوری که مقام معظم رهبری و علمای ما نیز شرکت در انتخابات را امری واجب اعلام کرده‎اند در نتیجه براساس این تکلیف حضور در انتخابات باید به طور گسترده صورت بگیرد.

وی بیان داشت: مردم ایران همیشه نشان داده‎اند که تعیین سرنوشت در دست خودشان است بر خلاف کشورهای دیگر که سرنوشتشان به دست کشورهای استکباری رقم می‎خورد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول