اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکر جامعه مدرسین از حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند

ملت ایران در 12 اسفند سیلی سختی بر چهره استکبار نواخت

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای از حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند تقدیر کرد.

ملت ایران در 12 اسفند سیلی سختی بر چهره استکبار نواخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات روز 12 اسفندماه،‌ برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران‌ به‌رغم توطئه‌های چند ماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید و همان گونه که مقام معظم رهبری در روزهای پیش از انتخابات پیش بینی کرده بودند، سیلی سخت دیگری بر چهره استکبار جهانی نواخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: انتخابات 12 اسفند به خوبی نشان داد که ملت ایران که همانا پیشکسوت کشورهای اسلامی در بیداری است، امروز نیز می‌تواند الگوی خوبی از مردم‌سالاری دینی، حفظ استقلال و آزادی، پایبندی به ارزش‌ها، گفتمان ایمان و عدالت، کانون پیشرفت معنوی و مادی و خار چشم دشمنان اسلام باشد.

آنچه در این میان مهم است لزوم قدردانی و قدرشناسی نمایندگان منتخب ملت نسبت به مردم همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامی و اهتمام به خدمت خالصانه و دلسوزانه نسبت به آنان است. از مهم‌ترین نکات پس از انتخابات، لزوم تبدیل رقابت به رفاقت و همدلی است که کاندیداهای محترم باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس به درگاه احدیت، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، علما، مراجع عظام تقلید و عموم ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و از همه کسانی که با تلاش و پیگیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم کرده‌اند مخصوصاً‌ شورای نگهبان، وزارت کشور، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی و رسانه‌های عمومی به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی قدردانی می‌کند و برای نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت دارد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول