اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

حماسه 12 اسفند پوزه استکبار را به خاک مالید

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: با مشارکت حداکثری و تمام‌عیار مردم در انتخابات، بار دیگر پوزه استکبار و دول غربی به خاک مالیده شد.

حماسه 12 اسفند پوزه استکبار را به خاک مالید

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حمزه برین عصر امروز در جلسه تعامل و هم‌اندیشی مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی سطح شهرستان بویین‌زهرا که در سپاه شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با مشارکت حداکثری و تمام‌عیار مردم در انتخابات، بار دیگر پوزه استکبار و دول غربی به خاک مالیده شد و حقانیت جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی با حضور و حمایت مردم از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، اثبات شد.

وی با اشاره به کینه‌توزی و دشمنی استکبار جهانی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و لزوم تقویت وحدت و یکپارچگی منسجم برای مقابله با توطئه‌های پیچیده و دسیسه‌های دشمنان، تصریح کرد: مردم در انقلاب اسلامی همواره با اطاعت کامل از ولایت فقیه و عمل به منویات مقام معظم رهبری از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی حمایت کرده و در برابر انواع تهدیدهای دشمنان و جهان‌خواران نیز پایدار و مقاوم بوده‌اند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه ضمن تشریح اهداف و مقاصد والای انقلاب اسلامی در پیشبرد و تعالی انسان‌ها و همچنین ضرورت پاسداشت و گسترش فرهنگ اسلامی در میان ملت‌ها، خاطر نشان کرد: جهان کنونی به شدت نیازمند دستیابی به احکام و قوانین اسلامی برای اداره جوامع است و مردم جهان نیز به خوبی دریافته‌اند که دین مبین اسلام راهگشای حقیقی برای دستیابی به پیروزی و سعادت جاودانه است.

برین با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه برای انتخابات حماسی مردم در 12 اسفند تبلیغات منفی گسترده‌ای را در سطح جهانی انجام دادند، عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی با بهره‌گیری از تریبون‌های تبلیغاتی قصد داشتند تا نوعی یأس و احساس شکست را میان آحاد مردم در کشورمان ایجاد کنند ولی به شکر خدا و با مشارکت حیرت‌انگیز و باشکوه مردم در حماسه 12 اسفند رسانه‌های استکباری شکست و ذلت سنگینی را متحمل شدند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به جایگاه و نقش بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور و همچنین لزوم ایجاد جو انقلابی و ارزش‌محوری در میان دانشجویان بسیجی، خاطر نشان  کرد: بسیج دانشجویی از بدو شکل‌گیری تاکنون به عنوان تشکلی مستقل و آرمانگرا در سطح دانشگاه‌ها حضور داشته و در راستای تحکیم و تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته است.

وی همچنین با بیان جملاتی از امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی پیرامون پاسداری و حمایت از نهاد بسیج و گسترش این نهاد مقدس اظهار کرد: بسیج دانشجویی با جدیت تمام در حال انجام رسالت خطیر و سنگین فرهنگی خود در دانشگاه‌ها است که با عنایات ویژه خداوند متعال و ائمه اطهار تا به امروز توانسته در راستای نشر معارف و فرهنگ اسلامی در میان دانشجویان گام بردارد.

برین در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان و لزوم طرح ریزی اعتقادی در دانشگاه‌ها عنوان کرد: استکبار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز با سه شیوه جنگ سخت، نیمه‌سخت و نرم به میدان مبارزه و رویارویی با ملت با بصیرت ایران اسلامی آمده و از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در این سه جبهه نیز نیز استفاده کرده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن تشریح ترفندهای دشمنان در جنگ نرم و تهاجم گسترده در عرصه فرهنگی تصریح کرد: زیر سئوال بردن اصل اعتقادات بینشی و دینی جوانان به ویژه دانشجویان، نوک پیکان دشمن در نبرد نرم با جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این نکته که لزوم تقویت بنیه‌های معنوی و ارزشی و همچنین تقویت روحیه انقلابی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خاطر نشان کرد: به هر میزان که دانشجویان با ارتقای سطح معرفتی و اعتقادی به مرحله بالاتر دست پیدا کنند، به همان اندازه نیز استقامت و پایداری در برابر تهاجمات دشمنان عمیق‌تر است.

برین در ادامه سخنانش با اشاره به لزوم جذب و ساماندهی حداکثری دانشجویان در دفاتر بسیج دانشجویی برای گسترش سطح کمی و کیفی بسیج در میان اقشار مختلف عنوان کرد: مسئولین و متولیان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی‌های مطلوب، صحیح و کارآمد در جهت غنی کردن اوقات دانشجویان تلاش کنند و با اجرای برنامه‌های متنوع، فضای دانشگاه‌ها را به سمت سالم و با نشاط سوق دهند تا دانشجویانی باتقوا و همتراز با ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها تربیت شوند.

همچنین فرمانده سپاه بویین‌زهرا در ابتدای این جلسه با تقدیر از حضور افتخارآفرین و گسترده مردم در حماسه 12 اسفند اظهار کرد: حضور باعظمت مردم در پای صندوق‌های رأی ضمن اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سیلی سختی را به گوش استکبار نواخت و باعث شد که اقتدار و عزت نظام اسلامی در چشم جهانیان گسترش پیدا کند.

داوود بهرامی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان دانشجویان و نخبگان بسیجی در گسترش مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد: قدرت پوشالی دشمنان اسلام در جنگ نرم کنونی نیز با حضور بسیجیان در عرصه‌های خودسازی و ارتقای سطح بصیرتی شکسته و از بین می‌رود زیرا خداوند متعال نوید پیروزی حقیقی را در قرآن کریم به مسلمانان داده است.

رئیس بسیج سازندگی و دانشجویی بویین‌زهرا نیز در این مراسم با ارائه گزارشی در رابطه با برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی اجرا شده توسط دانشجویان بسیجی این شهرستان خاطر نشان کرد: نسل جوان و پویای امروز با تمام توان در راستای پیشبرد و ارتقای اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هرچه بیشتر از پیش در حال تلاش و کوشش مضاعف است.

مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سطح شهرستان بویین‌زهرا نیز در این مراسم با ارائه گزارش به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های دفاتر بسیج دانشجویی خود در دانشگاه‌ها پرداختند.

در پایان نیز مراسم معارفه مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا، پیام‌نور واحد شال و همچنین تودیع مسئول بسیج دانشجویی پیام‌نور واحد آوج برگزار شد. 

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول