اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حماسه حضور 12 اسفند تجلی پشتیبانی ملت از رهبری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج حماسه حضور 12 اسفند را تجلی پشتیبانی ملت از رهبری عنوان کرد و گفت: حضور گسترده ملت در انخابات پاسخی دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌ها و تهدیدات دشمنان بود.

حماسه حضور 12 اسفند تجلی پشتیبانی ملت از رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در دیدار با مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در سنندج اظهار کرد: ملت ایران در 12 اسفند با خلق حماسه‌ بی‌نظیر دیگری به جهانیان ثابت کردند که برای دفاع از انقلاب و پیروی از ولایت همواره در صحنه آماده هستند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی ثابت کرد و موجب تقویت روحیه آزادیخواهان و انقلابیون در سراسر جهان شد.

وی در ادامه به نقش و جایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت: امروزه این نهاد مقدس نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر جهان ندای مظلومان را پاسخ می‌دهد.

امام جمعه سنندج خدمت به محرومین و نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان را از مهم‌ترین ویژگی‌های کمیته امداد دانست و گفت: تشکیل این نهاد مقدس به فرمان امام راحل موجب حذف فقر و محرومیت در ایران اسلامی شده است.

امام جمعه سنندج از کمیته امداد به عنوان احیاگر سنت‌های حسنه الهی در جامعه نام برد و افزود: این وظیفه و مسئولیت بر عهده کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی است که نیازمندان واقعی را شناسایی و از آنان حمایت نمایند.

ماموستا مجتهدی خدمت به خلق خدا را از الطاف خداوندی دانست و گفت: کارکنان کمیته امداد این فرصت را دارند که با قدر دانستن از آن بتوانند زمینه رضایت خداوند را فراهم کنند.

به گفته وی، خدمت به محرومان و نیازمندان به ویژه ایتام بزرگترین توشه برای آخرت انسان‌ها است که امروز به بهترین شکل در نهاد مقدس کمیته امداد بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی افزود: خداوند تبارک و تعالی بارها در آیات قرآن مجید و به وسیله پیامبران الهی انسان‌ها را بر خدمت و دستگیری از ایتام دستور داده‌اند.

امام جمعه سنندج از کمیته امداد کردستان به عنوان یکی از موفق‌ترین ارگان‌های حمایتی در راستای حمایت و تکریم نیازمندان و ایتام نام برد و تصریح کرد: امروزه در سایه کمک‌های بی‌دریغ این نهاد بسیاری از جوانان نیازمند در عرصه‌های علمی و اجتماعی پیشتاز هستند.

به گفته ماموستا مجتهدی، کمک افراد توانمند به افراد نیازمند امری ضروری است و خداوند بر این موضوع تأکید فراوان دارد.

وی برابری انسان‌ها در نزد خداوند را یادآور شد و افزود: هیچ انسانی بر دیگری برتری ندارد لذا باید به شخصیت و جایگاه همدیگر احترام گذاشت و از تحقیر همدیگر پرهیز کنند.

امام جمعه سنندج در پایان با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند کمیته امداد امام افزود: همه مسئولان نظام باید برای ارتقای جایگاه این نهاد تلاش کنند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول