اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم اردبیل حماسه آفریدند

12 اسفند برگی زرین در اوراق طلایی ایرانیان

خبرگزاری فارس: مردم استان اردبیل در حالی روز جمعه را به عنوان روز ماندگار در تاریخ سرنوشت‌ساز خود سپری ‌کرد‌ند که حماسه حضور مردم برگ زرین دیگری بر اوراق طلایی این خطه افزوده است.

12 اسفند برگی زرین در اوراق طلایی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردم این استان در پنج حوزه انتخابیه با شور و نشاط کامل در صحنه انتخابات مجلس نهم حاضر شده و بار دیگر به دشمنان نظام ثابت کردند که مردم همچنان پای کار هستند.

با پایان یافتن زمان اخذ رای در تمام شعبات و حوزه‌های انتخابیه حماسه جاودانه مردم از فردا مورد تحلیل رسانه‌های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد و باردیگر مردم جای جای این سرزمین در صدر اخبار و اطلاعات قرار خواهند گرفت.

براساس گزارش‌های موثق در تمام حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رای مردم برای خلق حماسه جاودانه دلسوزانه و مشفقانه در صحنه حاضر شده و تبلوری از عشق و ارادت را به نظام و رهبری به نمایش گذاشتند.

به رغم نامساعد بودن شرایط جوی در شهرهای جنوبی و مرکزی استان اردبیل مردم سرمای هوا را کنار زده و با گرمی و حرارت وصف‌ناپذیر در صحنه حاضر شدند و اجازه ندادند بارش برف و باران آنها را از انجام تکلیف دور کند.

روند برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه این استان پر از شور و هیجان و حضور گسترده بود به طوری که مردم آمدند تا معادلات دشمن را به هم بزنند.

از آغازین ساعات شروع انتخابات در اردبیل مردم این شهر و حوزه‌های انتخابیه دیگر در استان اردبیل شاهد حضور زنان و مردان و جوانانی بودند که با قصد تعیین سرنوشت ایران پای در عرصه انتخابات گذاشته بودند.

مردم در جای جای اردبیل با احساس مسئولیت و حس وطن‌دوستی در انتخابات امروز حاضر شدند و به دنیا نشان دادند که استقلال ایران خدشه و خلل‌ناپذیر است و هیچ کس نمی‌تواند جز مردم سربلند ایران بر سرنوشت این کشور تاثیر بگذارد.

از ساعات اولیه شروع انتخابات بیش از 20 نفر از خبرنگاران رسانه‌های جمعی و نشریات استان اردبیل با حضور در ستاد انتخابات استان در استانداری و با سرکشی به حوزه‌های انتخابیه نقاط مختلف استان گزارشات لحظه‌ای و حضور پرشور مردم را مخابره می‌کردند.

به رغم تبلیغات سوئی که از سوی رسانه‌های بیگانه انجام شده بود امروز 350 خبرنگار داخلی و خارجی با حیرت نظاره‌گر این حضور پرشور مردم بودند که بخشی از این خبرنگاران نیز با حضور در استان اردبیل لحظات دلدادگی مردم این دیار به ولایت را به ثبت رساندند.

مردم استان اردبیل از اولین ساعات حضور در انتخابات در صف‌های طولانی در انتظار بودند تا آرای خود را به صندوق‌ها ریخته و پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول