اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

12 اسفند تصویری بی‌بدیل از وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب بود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: 12 اسفند تصویری بی‌بدیل از وفاداری مردم به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

12 اسفند تصویری بی‌بدیل از وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در این بیانیه اظهار داشت: خدا را شاکرم که بار دیگر جهان تشنه عدالت و آرامش تصویری بی‌بدیل از حماسه وفاداری به نظام و پیوند ناگسستنی مردم با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را به نظاره نشست و مردم دین باور این سرزمین الهی را به خاطر خلق جلوه‌هایی زیبا از مردم سالاری دینی تحسین نمود.

صلاحی گفت: بی‌تردید آنچه در روز به یادماندنی 12 اسفند در پای صندوق‌های رای در ایران عزتمند و همیشه سربلند رخ داد موجب روسیاهی و افسردگی دسیسه چینان که تحریم انتخابات و مخدوش کردن آن را دنبال می‌کردند، شد و شادکامی و سرافرازی دوستداران انقلاب، مردم متدین و آگاه کشورمان را در پی داشت.

استاندار خراسان رضوی افزود: به راستی موهبت پایداری و وفاداری ملت و شجاعت حضور در صحنه زنان و مردان شجاع و پیرو ولایت ایران اسلامی ستودنی و شایسته است.

وی ادامه داد: به عنوان خدمتگزاری کوچک از امت شهیدپرور به‌ویژه در شهرستان‌های استان خراسان رضوی به پاس ایفای باشکوه مسئولیت ملی و دینی مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و به برگزیدگان این مردم با کفایت نیز که توفیق خدمت به آنان در خانه ملت را می‌یابند؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

صلاحی افزود: فرصت را برای قدرشناسی مجدد از تمام دست‌اندرکاران انتخابات که با تلاش شبانه‌روزی زمینه برگزاری آرام، سالم و با نشاط این آزمون بزرگ را فراهم کردند مغتنم شمرده، توفیق همگان را در خدمت روز افزون به جامعه اسلامی تحت رهبری‌های زعیم فرزانه و سکان‌دار بزرگ انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری خواهانم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول