اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

مشارکت 74 درصدی مردم هندیجان در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از مشارکت 74 درصدی مردم شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 12 اسفند خبر داد.

مشارکت 74 درصدی مردم هندیجان در انتخابات 12 اسفند

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: مردم عدالت‌مدار و شهید پرور هندیجان با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.

وی با تقدیر از عوامل اجرایی و انتظامی برگزاری انتخابات در شهرستان هندیجان افزود: دستگاه قضایی در این حضور نقش بسیار مؤثری داشته و زمینه حضور مردم قهرمان را در این رویداد عظیم و مهم فراهم کردند.

فرماندار هندیجان خاطر نشان کرد: با این نمایش چشمگیری که در روز جمعه از مردم کشور شاهد بودیم اطمینان داریم که خروجی انتخابات نتیجه‌ای جز انسجام و وحدت هر چه بیشتر مردم و همچنین افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه نخواهد داشت.

فرج‌الهی با بیان اینکه این حضور تمام امیدهای دشمنان را نقش بر آب کرد گفت: مشارکت 74 درصدی مردم هندیجان و مشارکت‌های مشابه در سایر نقاط میهن اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سالم انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: نیروهای انتظامی و بسیج هندیجان با همکاری بسیار خوبی که با هم داشتند موفق به برقراری کامل امنیت و نظم انتخابات در روز 12 اسفند شدند.

فرماندار هندیجان در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابی ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه با اتکا به قدرت مردم قهرمان پرور این شهرستان‌ها و با نیت خدمت به این عزیزان وارد صحن بهارستان شده و هیچ‌گاه خود را از آنها جدا تلقی نکند زیرا اگر رأی این مردم نبود این انتخاب هم صورت نمی‌گرفت.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول