اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد

مشارکت 82 درصدی بروجنی‌‎ها در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: فرماندار بروجن از مشارکت 82 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مشارکت 82 درصدی بروجنی‌‎ها در انتخابات 12 اسفند

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مردم شهرستان بروجن با حضور حماسه خود در روز 12 اسفند برگ زرین دیگری بر کارنامه پرافتخار این شهرستان ثبت کردند.

وی از مشارکت 82 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از مجموع تعداد افراد واجد شرایط رأی در این حوزه انتخابیه 67 هزار و 802 نفر در انتخابات شرکت و بار دیگر حماسه‌ای پرافتخار آفریدند.

کرمی با اشاره به نتایج آرای کسب شده در این حوزه انتخابیه، گفت: با پایان کار شمارش آرا در حوزه انتخابیه بروجن، امیرعباس سلطانی با کسب 24 هزار و 465 رای، نماینده مردم بروجن در مجلس نهم شد.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: پس از سلطانی، یدالله ربیعی فرادنبه با 14 هزار و 630 رأی دوم و رجبعلی صادقی سفیدشتی با کسب 10 هزار و 667 رأی سوم شد.

وی اضافه کرد: فرهاد حبیبی 7 هزار و 158 رأی، عطاءالله خلیلی 6 هزار و 261 رأی، حمیدرضا اسدی 2 هزار و 375 رأی و علی‌اصغر خدارحمی یک هزار و 605 رأی کسب کردند.

کرمی با بیان اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه بروجن به صورت صد در صد الکترونیکی برگزار شد، گفت: صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها و کاهش زمان اتلاف وقت افراد مراجعه‌کننده از دیگر مزیت‌های اجرای این شیوه اخذ رأی محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: سرعت در شمارش آرا از دیگر مزیت‌های اخذ رأی به صورت الکترونیکی است.

فرماندار شهرستان بروجن تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را 85 شعبه برشمرد و گفت: مردم شهرستان بروجن همواره ثابت کرده‌‎اند که پیرو ولایت فقیه و مدافع آرمان‌ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان از نخستین ساعات اولیه روز پیش از اعلام رسمی زمان رأی‌گیری نشان داد مردم این شهرستان از منش سیاسی بالایی برخوردار هستند و هر زمان که احساس کنند حضورشان در صحنه اثرگذار است حضور حداکثری داشته‌اند.

کرمی خاطرنشان کرد: مردم بروجن با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت کرده و زمینه ناکامی اهداف دشمنان را بیش از پیش فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول