اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات کردستان:

کردستانی‌ها در روز 12 اسفند حماسه‌ساز شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: کردستانی‌ها در روز 12 اسفند ماه حماسه‌ساز شدند.

کردستانی‌ها در روز 12 اسفند حماسه‌ساز شدند

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت:مردم خونگرم استان کردستان با حضور یکپارچه و منسجم خود در انتخابات نهم حماسه جاودانه دیگری خلق کردند.

وی بیان داشت: در روزهای برفی و سرمای سخت زمستان روز 12 اسفند صفوف گسترده و هدفمند مردم در جای جای استان بیعت مجددی با ولایت فقیه و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان بود.

وی افزود: باید قدر این مردم را دانست و با خدمت خالصانه و در شأن آنان استان کردستان را به استانی پیشتاز در همه زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی تبدیل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: نمایندگان منتخب مردم نیز باید خدمت به مردم و اعتلای استان را سرلوحه کارهای خود قرار داده و شکرانه اعتماد مردم به خوبی را با کار و تلاش بیشتر و خدمت مؤثرتر بجا آورند.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری بیان کرد: مردم با انتخاب بصیرانه چشم فتنه را کور و شاخ انحراف را شکستند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی بیش از آنکه با دشمن خارجی طرف باشد با بصیرتان داخلی طرف است، افزود: بی‌بصیرتانی که گاهی در لباس جریان فتنه و گاهی در لباس جریان انحرافی ظاهر می‌شوند و هر دو هدف مشترک ضربه زدن به اصول و ارکان انقلاب را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول