اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نقطه اشتراک مجلس هشتم و دولت روحیه خدمت خالصانه بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نقطه اشتراک مجلس هشتم و دولت نهم و دهم رویکرد اصولی به برنامه‌ها و داشتن روحیه خدمت خالصانه به ملت عزیزمان از ناحیه هر دو قوه بوده است.

نقطه اشتراک مجلس هشتم و دولت روحیه خدمت خالصانه بود

سعید نقی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در یک نگاه کلی می‌توان گفت هر روز که به عمر پر برکت نظام افزوده شده، سطح بصیرت سیاسی جامعه نیز ارتقاء پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه زمانی در دوره‌های اول گفته می‌شد دقت شود منافقین و ضد انقلاب داخل مجلس جمهوری اسلامی نشود، افزود: اما امروز می‌گوییم بین انقلابیون و معتقدین به نظام، معتقدترین و کارآمدترین‌ها انتخاب شوند، یعنی انتخاب‌ها با ظرافت بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: نمودار انتخابات حداقل سه مجلس هفتم، هشتم و نهم نشان دهنده ارتقای رأی مردم به گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان امام و رهبری و گفتمان اصولگرایی بوده است و لذا روند انتخاب مردم پخته‌تر و معیارهای سنجش نامزدها، دقیق‌تر مورد نظر مردم بوده است.

وی با بیان اینکه مردم از مجلس هشتم ناراضی نیستند، تصریح کرد: گرچه مجلس در یکی دو مقطع زمانی مثل قضیه دانشگاه آزاد و عدم تصویب نظارت مجلس بر نمایندگان خوب عمل نکرد، اما کارنامه مجلس هفتم و هشتم کارنامه قابل قبولی است.

تقی لو با بیان اینکه در دوره کاری مجلس هشتم همزمان با دولتی فعال، پر تلاش و سخت کوش داشتیم، اظهار داشت: ضمن اینکه دولت کارهای بزرگی مثل هدفمند کردن یارانه و ایستادگی در مقابل نظام سلطه غرب، صهیونیسم بین‌الملل و تحمیل تحریم‌ها را انجام داد، در کنار آن همه طرح‌های خود را نیز با قوانین و مقررات مجلس تنظیم و هماهنگ می‌کرد که طبیعتاً کار بسیار دشواری است چون بسته به تعداد افراد، سلیقه‌ها و نظرات متفاوت است.

وی افزود: آنچه نقطه اشتراک مجلس هشتم و دولت نهم و دهم بود، رویکرد اصولی به برنامه‌ها و داشتن روحیه خدمت خالصانه به ملت عزیزمان از ناحیه هر دو قوه بوده است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نباید هیچ کدام از اینها را به ناکارآمدی و کم کاری متهم کرد، ادامه داد: زیرا مجموعه شرایط سیاسی جهان و منطقه و داخل کشور عرصه جنگ نرم دشمنان قسم خورده با نظام اسلامی بوده و تمام قوای کشور مانند لشکریان پا به رکاب، شبانه روز تلاش کردند و در شرایط سخت موفقیت‌های بزرگی به دست آوردند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت کشور و ملت ما بسیار بالاست، تاکید کرد: باید بیشتر از این آثار خدمات دولت و مجلس در زندگی روزمره مردم تبلور پیدا کند.

نقی لو در ادامه با اشاره به این نکته که امروز عرصه جنگ نرم از سوی دشمنان به حوزه اقتصاد کشیده شده که در زندگی روزمره مردم اثرگذاری منفی داشته باشد، گفت: نمایندگان و دولت برای رفاه عمومی و شکستن روند افزایش قیمت بی‌رویه کالا و خدمات پایدار خدمت عاجل را مبذول و در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول