اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

برگزاری سالم انتخابات مجلس مهم‌ترین اولویت دولت است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین اولویت دولت در سال جاری برگزاری سالم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

برگزاری سالم انتخابات مجلس مهم‌ترین اولویت دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان مشهد اظهار داشت: مردم ایران در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور جانانه از خود به نمایش گذاشته‌اند.
وی با بیان این که تمام هم و غم دولت نیز بر همین مبنا گذاشته شده است، افزود: وظیفه هر ایرانی حضور با شور و شعور در این عرصه بسیار حساس است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از حساس‌ترین انتخابات‌های کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دانست و متذکر شد: در همین راستا مراقبت‌ها از این انتخابات باید بیشتر از سایر مراحل باشد.
وی با بیان این که فضا برای یک انتخاب هوشمندانه بدون فتنه‌انگیزی دشمنان باید در کشور فراهم شود، ابراز داشت: بر این اساس خبرها و اطلاعات رسیده شده اصحاب فتنه نیت‌های شومی را برای حضور در این انتخابات دارند.
غفاری مذاکره با سه کشور خارجی برای نظارت بر انتخابات را از جمله کارهای اولیه این افراد برشمرد و ابراز داشت: در همین راستا این افراد با کمک ضدانقلاب و استعمار درصدد انجام آشوبی شبیه آشوب سال 88 هستند.
وی با تاکید بر این مطلب که هوشیاری در این زمینه باید دو چندان شود، یادآور شد: همچنین این افراد منتظر رد صلاحیت چهره‌های خود از سوی شورای نگهبان هستند تا بتوانند کارهای خود را سریع‌تر عملیاتی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی به دنبال بازگشت قدرت بودن برخی از این چهره‌ها را از جمله کارهای دشمن در ارتباط با نهمین دوره انتخابات مجلس دانست و اعلام کرد: زیر سؤال بردن مشروعیت، مصونیت و شرعی بودن انتخابات از دیگر اهداف شوم این جریان‌ها است.
وی همچنین فعالیت گروه‌های نزدیک به شخص هاشمی رفسنجانی را بیشتر از گذشته عنوان کرد و یادآور شد: این گروه به سرکردگی مهدی هاشمی سعی در جانمایی مهره‌های خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند.
غفاری بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خراسان رضوی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان در آرامش کامل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول