اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس:

مجلس و دولت با تعامل در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت می‌توانند با تعامل، همکاری و همراهی ملت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند

مجلس و دولت با تعامل در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر سودانی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که آقای مطهری برای طرح سؤال از رئیس جمهور از من کمک خواست متوجه شدم افراد سودجویی در روند طرح سؤال از رئیس جمهور، آقای مطهری را همراهی می‌کنند که منافع شخصی خود را پیش می‌برند، به همین دلیل همراهی با طرح سؤال از رئیس جمهور را رد کردم و با مدیریت هوشمندانه تنش و شکاف میان دولت و مجلس فروکش کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به مجلس و دولت سبب شد رئیس جمهور بخشی از رفتارهای خود را اصلاح کند اما با این وجود اشکالات اساسی دیگری در رفتار آقای احمدی‌نژاد وجود دارد که سبب شد روند سؤال از رئیس جمهور به کار خود ادامه دهد.

سودانی با اشاره به اینکه این اشکالات در تاریخ ثبت شده است، گفت: مجلس و دولت می‌توانند با تعامل، همکاری و همراهی ملت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند و بهتر است بعد از این، زمینه اختلافات بین قوه مجریه و مقننه ایجاد نشود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم در ادامه این نشست، به طرح انتقال آب از سرچشمه رودخانه‌های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این طرح طی دوره‌های متعدد در مجلس به صورت جدی پیگیری می‌شد و پیش‌بینی می‌شود در آینده نیز این پیگیری‌ها ادامه داشته باشد، ولی با همه فشارها تاکنون اجازه داده نشده این طرح به صورت اساسی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی فشارها و رایزنی‌ها برای انتقال آب از سرچشمه رودخانه‌های استان پیگیری می‌شود که استان خوزستان با بحران و کمبود جدی آب شرب و کشاورزی مواجه است.

سودانی به طرح 800 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد و گفت: این طرح به دلیل کمبود آب تاکنون در استان به طرح فراموش شده تبدیل شده بود اما بعد از پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان وزارت نیرو توجیه شدند که این طرح را اجرایی کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مردم استان، عنوان کرد: برای جلوگیری از اجرای طرح‌های ملی این چنینی که منافع مردم استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، حضور و حمایت مردم همیشه در صحنه خوزستان و اهواز لازم و ضروری است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول