اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از رادیو معارف

نمایش رادیویی «مجلس، مرد تنها» پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مجموعه نمایشی «مجلس، مرد تنها» بر اساس زندگینامه آیت‌الله شهید سید حسن مدرس (ره) در قالب شش برنامه تنظیم و تولید شده است.

نمایش رادیویی «مجلس، مرد تنها» پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مجموعه نمایشی «مجلس، مرد تنها» به تهیه‌کنندگی فریبرز گلبن، نویسندگی وحید کیارسی و کارگردانی خسرو فرخ‌زادی تهیه شده است.

در این نمایشنامه رادیویی مصطفی عبداللهی، امیر عباس توفیقی، مهدی صباغی، هنگامه محمودی، مروارید کریم‌پور، نگین خواجه‌نصیر، امیر زندلان، مسعود زنوزی‌راد، اسماعیل بختیاری، احمد ایرانی‌خواه، محمدرضا قلم‌بر، محمد پورحسن، احمد شمس آصف، صفا آقاجانی، مهدی گیاهی و حمیدرضا هدایتی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایشنامه رادیویی چهارشنبه 17 اسفند ماه 1390 از ساعت 17 و 30 دقیقه در برنامه «باغ تماشا» رادیو معارف پخش خواهد شد.

فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار آیت‌الله سیدحسن مدرس یکى از چهره‌هاى درخشان تاریخ تشیع به‌شمار مى‌رود که زندگى، اخلاق و رفتار و نیز موضع‌گیرى‌هاى سیاسى و اجتماعى وى براى مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبى است. او موقعیت خود را سراسر در راه اعتلاى اسلام نثار کرده و در راه نشر حقایق اسلامى و دفاع از معارف تشیع مردانه استوار ماند و سرانجام به موجب آنکه با عزمى راسخ چون کوهى استوار در مقابل ستمگران عصر به مقابله برخاست و سلطه‌گرى استعمارگران را افشا کرد، جنایتکاران وى را به خواف تبعید کردند و در کنج عزلت و غریبى این عالم عامل و فقیه مجاهد را به شهادت رساندند.

مجموعه نمایشی «مجلس، مرد تنها» اشاره‌اى کوتاه به زندگى ابرمردى است که بیرق مبارزه را تنها در تنگنا به دوش کشید و شجاعت تحسین برانگیزش چشم بداندیشان و زمامداران خودسر را خیره ساخت و بیگانگان را به تحیر واداشت.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول