اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

تعامل مجلس و دولت سبب موفقیت نظام آموزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مجلس و دولت منجر به موفقیت نظام آموزشی می‌شود.

تعامل مجلس و دولت سبب موفقیت نظام آموزشی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری‌رضی عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش در چند سال اخیر موفقیت‌های خوبی را به دست آورده که تعامل مابین دولت و مجلس یکی از دلایل این موفقیت‌ها است.
وی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش و معاونان آن وزارتخانه همکاری خوب و مستمری را با نمایندگان مجلس داشته و دارند و به تمامی نقطه نظرات ارائه شده از نمایندگان مجلس توجه دارند و نهایتا تصمیمات خوب و منطقی می‌گیرند که به رشد کمی و کیفی نظام آموزشی کشور کمک می‌کند.
نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سازنده و تاثیرگذار دانش‌آموزان در آینده کشور اذعان داشت: این یک واقعیت غیرقابل انکار است که دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و در آینده‌ای نزدیک باید بسیاری از مسائل کلان مملکتی را در دست بگیرند، لذا توجه به یک برنامه‌ریزی جامع که برای سازندگی قشر دانش‌آموزی و دانشجویی ما مفید واقع شود باید در دستور کار مسئولان باشد تا برای فرداهای جامعه از یک پشتوانه خوب و قوی بهره‌مند باشیم.
منصوری‌رضی اضافه کرد: کسب موفقیت‌های پی‌در‌پی دانش‌آموزان ایرانی در المپیادهای علمی مختلف، مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی بین‌المللی نمایانگر وجود استعدادهای بسیار خوب در جامعه ما است که می‌تواند در صورت هدایت شدن و آموزش صحیح و اصولی به شکل مطلوبی بازدهی داشته باشد و بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند و برای سربلندی و سرافرازی مملکت‌مان ارزشمند و تاثیرگذار باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام‌الله فجر برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا دانش‌آموزان رژیم فاسد گذشته و اربابان خارج‌شان را به خوبی بشناسند، با اهداف مقدس این انقلاب و این نظام به خوبی آشنا بشوند و اختلاف این دو حکومت را به خوبی درک و احساس کنند و قدردان نعمات و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول