اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پلدختر:

انتخابات مجلس نهم لبیک به نظام و رهبری بود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدختر گفت: پیام حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در انتخابات نهم مجلس لبیک به نظام و رهبری بود.

انتخابات مجلس نهم لبیک به نظام و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تقی محمدی ظهر امروز در جمع فعالان خبری شهرستان پلدختر اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان پلدختر با حضور گسترده، آگاهانه، حماسی و بی‌نظیر خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کردند، که به عنوان سند افتخار امت ماندگار می‌ماند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان پلدختر با اطاعت از مولا و ولی‌امر خویش قدم‌های بزرگی برداشتند و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفندماه حماسه 9 دی دیگری خلق کردند و جهان را متحیر و راهبردهای تخریبی دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی به ویژه در ارتباط با کاهش مشارکت مردمی در این انتخابات را با شکست مواجه کرد.

محمدی گفت: عاشورائیان پلدختر با حضور گسترده و آگاهانه خود پای صندوق‌های رأی به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبندند و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تأثیری در اراده ایشان ندارد.

وی افزود: مردم با حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن اثبات وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، دسایس و ترفندهای دشمن را عقیم گذاشته و حماسه‌ای دیگر از جنس بصیرت عاشورایی خلق کردند.

محمدی افزود: کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلی‌ترین هدف عملیات تخریبی دشمن علیه انتخابات ایران بود که مردم با حضور حماسی خود در انتخابات 12 اسفندماه استکبار جهانی را سخت حیرت‌زده و شگفت‌زده کردند که به فضل الهی توطئه‌های آنها نافرجام ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختربا بیان اینکه پیوند ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با آرمان‌های مقدس امام راحل(ره)، شهدای گران‌قدر و رهبری ناگسستنی گفت: حضور بابصیرت، انقلابی و پرشکوه مردم در انتخابات مجلس نهم را ارج نهاده، و ضمن تبریک به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت به خاطر این پیروزی بزرگ و ماندگار، تداوم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت از خداوند قادر و متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول