اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این استان با آرامش، رعایت اخلاق و رفتار انتخاباتی و قانونی در حال انجام است.

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان شمالی، علیرضا صحراگرد اظهار داشت: تاکنون از سوی نامزدهای انتخاباتی در این استان تخلف محسوسی صورت نگرفته است.

وی با تقدیر از حسن مشارکت و همکاری نامزدها و هواداران برای برگزاری انتخابات سالم افزود: در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این دوره، اخلاق رعایت می‌شود و این نشان‌دهنده رشد بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم است.

صحراگرد تصریح کرد: در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین سایر انتخابات در دوره‌های گذشته در این دوره قانونمندی و اخلاق بیشتر رعایت شده است.

وی اظهار داشت: نحوه برخورد نامزدها در خصوص معرفی خود نیز قانونی بوده است و از تخریب یکدیگر پرهیز کرده‌اند که این امر نشان از یک تبلیغات سالم  است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه فرهنگ مردم در خصوص مسایل سیاسی رشد داشته است، اظهار امیدواری کرد تا مردم با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفند حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

25 نامزد انتخاباتی در خراسان شمالی برای تصاحب چهار کرسی فعالیت انتخاباتی دارند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول