اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان تاکید کرد

بهره برداری از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی برای حضور حداکثری در انتخابات

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان با صدور پیامی به دستگاه‌های اجرایی استان بر استفاده از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

بهره برداری از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در متن پیام سید جعفر حجازی آمده است: انتخابات به عنوان مهم‌ترین رویداد یک جامعه گویای بلوغ سیاسی آن است و امروز ما در آستانه یک رویداد مهم قرار داریم تا با همدلی و اتحاد بار دیگر آینده‌ای زیبا و پر امید برای کشورمان رقم بزنیم.

در بخش دیگری از پیام انتخاباتی استاندار خوزستان تاکید شده است: امروز خورشید ایران اسلامی با الهام از اسلام ناب محمدی، در آسمان عزت و سربلندی می‌درخشد و ملتی سرافراز به رهبری شاگردی پرورش یافته در مکتب خمینی (ره)، راهی پرافتخار در پیش دارد.

استاندار خوزستان در ادامه اظهار داشته است: بی‌شک حضور پرشور و پرنشاط مردم عزیزمان در پای صندوق‌های رای، کشتی تنومند انقلاب اسلامی را در مقابل امواج سهمگین و طوفان‌ها مصون نگه خواهد داشت و نقشه شوم دشمنان کینه جو علیه ملت مسلمان ایران را نقش بر آب خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: همه ما مسئول و موظفیم تا زمینه را برای حضور پرشکوه مردم خصوصا شهروندان عزیز و ولایتمدار خوزستانی فراهم کنیم.

حجازی به تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهاد‌ها، شرکت‌ها و ادارات استان به‌ویژه روابط عمومی‌ها تاکید کرده است: ضمن ابتکار عمل و با توجه به رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تبلیغات فشرده‌ای را برای حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کنند.

در ادامه پیام استاندار خوزستان تصریح شده است: در حالی که بسیاری از رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب تلاش می‌کنند با جوسازی و سیاه‌نمایی مشارکت مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی را تحت شعاع قرار دهند، فعالیت گسترده روابط عمومی‌های استان همگام با رسانه‌های متعهد استانمان در جلب مشارکت حداکثری مردم به ویژه پرسنل محترم دستگاه‌ها و خانواده گرامی آنان، اهمیتی مضاعف داشته و کوتاهی در این خصوص قابل قبول نیست.

وی اظهار امیدواری کرده است خوزستان قهرمان همچون گذشته که در سنگر دفاع مقدس خوش درخشید بار دیگر و در روز جمعه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۰مایه افتخار ایران اسلامی بوده و با حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی لبیک گوی فرمان رهبر خویش باشد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول