اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/118

خسروی با منکرات تبلیغاتی به شدت مخالف است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در سمنان و مهدیشهر گفت: برخی منکرات تبلیغاتی وجود دارد که خسروی به هیچ وجه به آنها برای جمع‏آوری رأی راضی نیست.

خسروی با منکرات تبلیغاتی به شدت مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، رمضان‏علی حیدریان دوشنبه شب در مراسم سخنرانی جواد خسروی کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در مسجد صاحب‏الزمان(عج) این شهر که با حضور شمار زیادی از مردم و حامیان خسروی در مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: برخی منکرات تبلیغاتی وجود دارد که بسیار زشت است و شخص مهندس خسروی به هیچ به آنها برای جمع‏آوری رأی راضی نیست.

وی با اشاره به مصادیق این منکرات، تخریب کاندیداهای رقیب و شخصیت‏ها را از جمله آن برشمرد و ادامه داد: به هیچ وجه در ستاد خسروی قرار نیست کاندیداهای رقیب تخریب شوند و حامیان باید به این مسئله به دقت توجه کنند.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر با بیان اینکه همواره آموخته‏ایم که دروغ به هیچ وجه در اسلام، دین و مبانی تمدنی و تدینی ما پذیرفته نیست، بیان کرد: تهمت، افشاگری نادرست و غیبت از مواردی است که در ستاد خسروی به شدت با آن مخالفت می‏شود.

حیدریان تاکید کرد: خدا نکند احدی از طرفداران خسروی برای جمع‏آوری رأی به کسی تهمت بزند و به این شیوه بخواهد به اصطلاح تبلیغات انتخاباتی انجام دهد، چرا که این روش به هیچ وجه مورد رضایت خداوند متعال نیست.

وی با بیان اینکه همه ما به اسلام اعتقاد داریم و علاوه بر آن دارای تعصب ملی و منطقه‏ای هستیم، اظهار کرد: آنچه اسلام قبول دارد و خداوند متعال از آن راضی است، ما هم با آن موافق هستیم و در راستای تبلیغات انتخاباتی نیز آن را اجرایی می‏سازیم و چیزی که از این دایره رضایت خارج باشد، مورد تأیید ستاد خسروی نیز نیست.

رئیس ستاد کاندیدای مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر با تأکید بر اینکه مبانی دینی و اسلامی در زندگی ما ریشه دوانده است و از پوست و جان به این اصول اعتقاد داریم و براساس آن در ستاد خسروی حرکت می‏کنیم، همه را به اجرای قانون در راستای تبلیغات انتخاباتی فراخواند.

حیدریان با بیان اینکه جریان‏های سیاسی در کشور فراوان هستند، ادامه داد: در برهه کنونی، دو جریان بسیار مهم و فعال هم‌چون جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان در نهایت به این نتیجه رسیده‏اند که خسروی فرد مورد نظر برای نمایندگی مجلس از شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول