اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

روند تبلیغات نامزدهای مجلس در ایلام مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایلام گفت: از زمان شروع تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گزارشی در خصوص تخلفات انتخاباتی دریافت نشده است.

روند تبلیغات نامزدهای مجلس در ایلام مطلوب است

نورالله ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تاکنون موردی در خصوص جرائم انتخاباتی و تبلیغاتی به ستاد انتخابات ایلام گزارش نشده است.

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ‌سازی در امر تبلیغات سالم ادامه داد: مردم و نامزدهای انتخابات باید در کار تبلیغات به مقررات عنایت ویژه داشته باشند. 

این مسئول از مردم و هیئت‌های اجرایی و نظارت خواست، در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی موضوع را به صورت مستند اعلام تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

ارجمندی عنوان کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف برپایی انتخاباتی باشکوه در حوزه انتخابیه ایلام، شیروان چرداول، مهران، ملکشاهی و ایوان کرده است.

فرماندار ایلام در پایان اذعان داشت: در این راستا تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی سالم و در کمال امنیت و سلامت در این حوزه اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول