اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست سال 91

یادواره شهدای تبلیغات در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران تبلیغات در هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران هنرمند و خبرنگاران دفاع مقدس در شهرکرد خبر داد.

یادواره شهدای تبلیغات در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: در نظر است یادواره شهدا و ایثارگران تبلیغات در هشت سال دفاع مقدس با تجلیل از ایثارگران هنرمند و خبرنگاران دفاع مقدس در نیمه اول سال 1391 برگزار شود.

وی افزود: برهمین اساس آحاد رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای تبلیغات، خبرنگاران و هنرمندان هشت سال دفاع مقدس می‌توانند به منظور تجلیل از اقدامات ارزشمند و ماندگار پیشکسوتان عرصه علم و هنر، آثار خود را به ستاد یادواره شهدای تبلیغات استان ارسال کنند.

توسلی ادامه داد: رزمندگان اسلام و یادگاران سال‌های دفاع مقدس آثار خود از جمله خاطرات، زندگی‌نامه و وصیت نامه، دست نوشته و عکس شهدای تبلیغی رزمی ـ کتاب و آثار هنری و تجسمی را به دبیرخانه ستاد یادواره شهدای تبلیغات ارسال کنند.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایثارگران و بسیجیان هنرمند که در مناطق عملیاتی به عنوان نیروی تبلیغات، به عنوان فیلم‌بردار، عکاس و خطاط  برگزارکنندگان نمازهای جماعت، خادمان مساجد و نماز خانه‌های مناطق عملیاتی خدمت کرده‌اند و کسانی که شاعر، مبلغ، مجری مراسمات و راوی هستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مداحان، ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قاریان قرآن که در سال‌های دفاع مقدس با روابط عمومی و تبلیغات سپاه همکاری داشته‌اند نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.

توسلی در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تاکنون همواره به عنوان الگوی بسیار روشن و موفق از حضور مردم در انتخابات مطرح بوده است که برگزاری بیش از 30 انتخابات در طول سه دهه عمر با خیر و برکت این نظام دلیل واضح و روشنی بر این مدعاست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نظام اسلامی در طول حیات خود همواره با برهه‌های حساس و سرنوشت‌سازی روبرو بوده است که با حضور همگانی ملت بصیر و خداجوی ایران در تمامی عرصه‌ها، این نظام به سلامت تمامی این برهه‌های حساس را پشت سر گذاشته و امروزه تبدیل به الگوی شکست‌ناپذیر برای تمامی ملت‌ها شده است.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خاطر شرایطی که از ابتدای تاسیس این نظام با آن روبرو بوده، انتخابات همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است، لیکن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صرف‌نظر از حساسیت همیشگی یک انتخابات و مباحث پیرامونش، ویژگی‌های خاص‌تری دارد و این ویژگی‌ها حضور پرشورتر و پررنگ‌تر ملت بصیر و انقلابی ایران را می‌طلبد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول