اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

کاندیداها مجاز به تبلیغات در چارچوب قانون هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم مجاز به تبلیغات در چارچوب قانون هستند.

کاندیداها مجاز به تبلیغات در چارچوب قانون هستند

بهروز بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حوزه انتخابی شاهین‌دژ مانند سایر شهرهای تابعه حوزه‌های انتخابیه میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب بستر و شرایط لازم برای حضور گسترده مردم فراهم شده است.

وی افزود: از زمان شروع تبلیغات 11 کاندیدای این حوزه، کاندیداها مجاز تبلیغات در چارچوب قانون هستند و بدون مانع به امر تبلیغات می‌پردازند.

بهروز با بیان اینکه کاندیداها شور و شعف را در میان مردم ایجاد کرده‌اند، گفت: آمادگی خوب و پرشوری در شهرستان شاهین‌دژ وجود دارد و مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: هر کاندیدایی که برنامه‌ها و تبلیغات خود را به مردم ارائه می‌دهد متقابلا از طرف مردم هم پیام‌هایی به کاندیداها ارسال می‌شود که منجر به مشارکت گسترده مردم در بحث انتخاباتی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت تامین امنیت برگزاری انتخابات، اظهار کرد: نباید به هیچ وجه امنیت و آرامش انتخابات در شهرستان و سطح کشور از بین برود چرا که دشمنان به دنبال ایجاد چالش در انتخابات هستند.

وی گفت: در روزهای باقی‌مانده مراحل انتخاباتی فرمانداری شهرستان تلاش می‌کند تا اوضاع مناسب و زمینه‌ساز موثری را در راستای حضور حداکثری مردم فراهم کند.

بهروز خاطرنشان کرد: مردم در رقم زدن سرنوشت خود و کشور همیشه در صحنه بوده و این مردم هستند که با حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته و اصلح، سرنوشت چهار ساله خود را رقم می‌زنند.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه رقابت سالم بین کاندیداها و طرفداران آن‌ها حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی به دنبال دارد، بیان کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل فرد اصلح را شناسایی کنند و با رای خود او را به مجلس بفرستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول