اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تبلیغات چهره به چهره در 3 مسجد شهر اردبیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تبلیغات چهره به چهره کاندیداها در سه مسجد شهر اردبیل و مساجد منتخب شهرهای سرعین، نیر، نمین و بخش‌های تابعه آنها آغاز شده است.

تبلیغات چهره به چهره در 3 مسجد شهر اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی برخی از عوامل و مجریان نظارت بر تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: با این اقدام تلاش می‌کنیم تا مردم با حضور در مکان‌های تعیین شده کاندیداهای اصلح خود را از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخاب کرده و گزینش کنند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین خاطرنشان کرد: از روز گذشته و ساعت دو الی شش بعد از ظهر سخنرانی کاندیداهای مجلس نهم آغاز شده و هر کاندیدا در فرصت نیم ساعته برنامه‌ها و عملکردهای خود را ارائه می‌کند.

اکبری ادامه داد: این برنامه تا روز چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و کاندیداها با حضور در مسجد قدس اردبیل، هاشمیه و نیار و در سه حوزه انتخابیه نیر، نمین و سرعین و بخش‌های تابعه طبق برنامه و قرعه‌کشی انجام شده در فرصت نیم ساعته می‌توانند به تبلیغات چهره به چهره بپردازند.

این مسئول شرکت در این برنامه‌ها را برای عموم مردم آزاد اعلام کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه وجود ندارد و ما به صورت ابتکاری با همکاری و تلاش دست‌اندرکاران انتخابات این برنامه را پیش‌بینی کردیم تا کاندیداها در 12 نقطه حوزه انتخابیه اردبیل، نیر‌، نمین و سرعین سخنرانی‌های خود را انجام دهند.

اکبری ابراز داشت: در سطح شهر نیز در 28 میدان شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین تابلوهای تبلیغاتی برقرار شده تا شرایط عادلانه تبلیغات رای نامزدها از سوی شهرداری‌ها برقرار باشد.

وی تصریح کرد: تبلیغات به صورت گرم و پر‌شور و با حضور اقشار مختلف مردم ادامه دارد و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه کاندیداها می‌توانند بر اساس قوانین و مقررات تبلیغات خود را ادامه دهند اما از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 11 اسفندماه تبلیغات ممنوع خواهد بود.

فرماندار اردبیل افزود: بار دیگر به نامزدها و طرفداران آنها هشدار می‌دهیم که از تجمع و به راه‌ انداختن کارناوال‌های شادی چه قبل از انتخابات و چه در صورت پیروزی کاندیداها پرهیز کنند و به یقین تمام تخلفات کاندیداها توسط هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی مورد رصد قرار می‌گیرد.

اکبری سالم‌ترین انتخابات را در دنیا متعلق به ایران و در بین استان‌های کشور نیز متعلق به مرکز استان اردبیل و دیگر شهرستان‌ها توصیف کرد و گفت: اگر نامزدهای انتخابات مجلس نهم به حق مطالبه برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه از متولیان برگزاری انتخابات را دارند خود نیز موظف به رعایت قانون و سالم‌سازی فضای انتخاباتی هستند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تاکید کرد: ایجاد شائبه در سلامت انتخابات بعد از موفق نشدن در جلب آرای مردم گناهی نابخشودنی است و باید از هم‌اکنون هوشیار بود و به تکلیف خود در قبال مردم و نظام عمل کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول