اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

هزینه‌های سنگین در تبلیغات انتخابات برای کسب قدرت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه هزینه‌های سنگین در تبلیغات انتخابات برای کسب قدرت است، گفت:مردم آگاهانه برای انتخاب کاندیداهایی اصلح و کارآمد اقدام کنند.

هزینه‌های سنگین در تبلیغات انتخابات برای کسب قدرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از کارآمدترین نهادهای نظام قدس اسلامی بوده و بسیاری از تصمیمات مهم برای تعالی و عزت کشور در این نهاد مصوب و نظارت می‌شود.

وی افزود: حضور نمایندگانی اصلح و کارآمد در مجلس شورای اسلامی نه تنها موجب رفع بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات داخلی در مناطق مختلف کشور می‌شود بلکه در ارتقای جایگاه نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و مواضع مختلف بسیار مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در جریان‌سازی و القای مباحث فرهنگی و اجتماعی برعهده دارند و زمینه‌های عزت و تعالی و یا محنت و درماندگی یک جامعه را فراهم آورند.

وی افزود: رسانه‌ها با بهره‌مندی از توان بالای تبلیغاتی خویش می‌توانند حق را باطل جلوه داده و باطل را حق جلوه دهند و افکار عمومی را به هر سمتی که بخواهند هدایت نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: کشورهای غربی به سرکردگی استکبار جهانی همواره با بهره‌مندی از توان بالای رسانه‌های خویش اقدام به جریان‌سازی و انحراف افکار عمومی می‌کنند که نمونه بارز این موارد هم اکنون علیه سوریه و اتفاقات این کشور و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران و موج بیداری اسلامی در منطقه در حال اجرا است.

حسینی‌شاهرودی وحدت و انسجام مردم و مشارکت حداکثری آنان در صحنه‌های مختلف همواره مفید و مؤثر بوده و زمینه‌ساز نشاط و تعالی اجتماعی است لذا در این میان اهمیت رسانه‌ها برای القای حضور گسترده مردمی نمایان بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، التزام به اسلام و قوانین الهی و آموزه‌های اسلامی را از ویژگی‌های بارز یک نماینده اصلح عنوان کرد و از مردم کردستان خواست که با در نظر گرفتن این ویژگی و کارآمدی و پیشینه رفتاری و اخلاقی و کاری نامزدهای انتخاباتی افراد صلح را انتخاب نمایند.

حسینی‌شاهرودی خاطر نشان کرد: همان‌طور که حضور گسترده مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد امید است بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای مردمی در عرصه انتخابات باشیم و اقتدار و عزت ملت ایران بار دیگر به جهانیان نمایان شود.

وی در پاسخ به سئوالات اصحاب رسانه استان در خصوص انجام هزینه‌های هنگفت توسط برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همواره رعایت اعتدال مورد انجام صحیح اعمال بوده و افرادی که با بهره‌مندی از پایگاه‌های قدرت و ثروت اقدام به تبلیغات گسترده می‌نمایند و از توان مالی برخی افراد حامی خویش استفاده می‌کنند باید بدانند که آنان 10 تومان هزینه می‌کنند تا 100 تومان منفعت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مجلس جای کسب سود و منفعت شخصی نبوده و باید کاندیدها بدانند که مردم برای رفع موانع سرمایه‌گذاری، افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع مشکلات معیشتی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی آنان را برمی‌گزینند و همواره باید پاسخگو باشند.

وی در پایان خاطرشان کرد: نظام اسلامی ایران یک نظام ارزشی است و باید نیروهایی که در این نظام مشغول به فعالیت هستند همواره این ارزش‌های والای را مدنظر داشته و در راستای تحقق و عمل به ارزش‌های اسلامی و ملی ایرانیان گام بردارند چرا که مردم نمی‌توانند نماینده‌ای را تحمل کنند که در طول چهار سال نمایندگی خویش همواره با ارزش‌های نظام اسلامی در اصطکاک باشد و منافع شخصی خویش و حامیانش را بر منافع ملی و عمومی ترجیح دهد.

انتهای پیام/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول