اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

بوق‌های تبلیغاتی دشمن اراده ایرانیان را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شرایط فعلی دشمنان با بوق‌های تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد خدشه در نظام، انقلاب و اراده مردم ایران هستند، اما مردم ایران در تمامی صحنه‌ها با حضور فعال خود به مقابله با اقدامات دشمن می‌پردازند.

بوق‌های تبلیغاتی دشمن اراده ایرانیان را نشانه گرفته است

سردار کریم نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید تقوا را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، اظهار داشت: این افراد باید همواره با ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید همانند شهید مدرس با ایمان، شجاع، متخصص، متعهد، مجرب و با تقوا باشند، اضافه کرد: عدم وجود هر یک از این ویژگی‌ها در نمایندگان آنها را در صحنه مجلس و به منظور تصمیم‌گیری نسبت به مسائل کشور با مشکلات بسیاری مواجه می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مردمی بودن نیز باید از ویژگی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد و این افراد باید با اقتدار کافی از ارزش‌ها و اصول مورد احترام ملت ایران در تمامی موارد دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه سربلندی نظام، انقلاب و اسلام باید گام نخست نمایندگان برای ورود به مجلس باشد، ادامه داد: همچنین این افراد باید از اصول کلی انقلاب و نظام تبعیت کنند و در راستای مباحث ملی و کلان کشور نسبت به مسائل شخصی و منطقه‌ای اقدامات لازم را انجام بدهند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه الگوی واقعی ایران شهید مدرس در راستای دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب و نظام است، بیان داشت: در شرایط فعلی دشمنان با بوق‌های تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد خدشه در نظام، انقلاب و اراده مردم ایران هستند، اما مردم ایران در تمامی صحنه‌ها با حضور فعال خود به مقابله با اقدامات دشمن می‌پردازند.

وی به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: انقلاب ایران بر گرفته از حضور پر‌شور مردم است و حضور حداکثری مردم در انتخابات خط بطلانی بر اقدامات دشمن است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب نمایندگان اصلح برای کشور فهیم باشند، گفت: رأی و حضور حداکثری و معنا‌دار مردم در انتخابات امنیت ملی را برای کشور تأمین می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول