اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تبلیغات سوء دشمن تأثیری بر اراده ملت ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: قطعاً تبلیغات سوء دشمن در مورد تحریم انتخابات مجلس تأثیری بر خواست و اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

تبلیغات سوء دشمن تأثیری بر اراده ملت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابوطالب شفقت اظهار داشت: مردم ما همواره با تبعیت از منویات رهبری و آگاهی در عرصه‌های مختلف در مقابل تحریم‌ها و فتنه‌ها ایستادگی کرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین نقش حضور مردم در صحنه انتخابات مجلس افزود: انتظار ما از مردم استان این است که در جلب مشارکت گسترده مردم در این صحنه، رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

شفقت با اشاره به دلایل اهمیت انتخابات و زیر ذره بین گذاشتن این فعالیت سیاسی از نگاه کشورهای غربی تصریح کرد: نظام ما، نظام مردم سالاری دینی است و در هیچ نقطه از این جهان، نقش حضور مردم در مقبولیت نظام به وضوح قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، بنیان گذار جمهوری اسلامی، مقبولیت نظام را به سمت حضور مردم در صحنه‌های مختلف معطوف کرد، گفت: انتخاب این نظام و انقلاب نیز به خواست و اراده و انتخاب مردم بود، لذا مردم همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مشروعیت نظام با پیروی از ولایت فقیه محقق می‌شود، افزود: مردم ما همواره با تبعیت از منویات رهبری و آگاهی در عرصه‌های مختلف در مقابل تحریم‌ها و فتنه‌ها ایستادگی کرده‌اند و قطعاً تبلیغات سوء دشمن در خصوص تحریم انتخابات مجلس نیز تأثیری بر خواست و اراده ملت ما نخواهد گذاشت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چگونه می‌توان اهمیت حضور در انتخابات را به عنوان یک تکلیف دینی برای مردم تبیین کرد، اظهار داشت: قطعاً اگر بتوانیم نقش اثر گذار مردم در اداره نظام و همچنین تأثیرات این حضور در سطوح ملی و بین‌المللی و همچنین سهم آحاد جامعه در مشارکت برای انتخاب بهترین‌ها را به خوبی مشخص و تبیین کنیم، مردم نیز به خوبی به تکلیف دینی خود عمل خواهند کرد.

شفقت همچنین با اشاره به آثار انتخابات در دو حوزه داخلی و خارجی، وحدت و همگرایی و صمیمیت و دوستی بین مردم را از نتایج آثار داخلی بیان کرد و گفت: اثرات در بعد خارجی از یک جهت باعث امید کشورهای انقلابی که ما را الگوی خود قرار داده‌اند و از طرفی یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب که همواره در پی تحریم انقلاب و نظام هستند، می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی معیار انتخاب نماینده اصلح را ایمان، پایبندی به تعالیم الهی و رضای خدا برشمرد و افزود: البته این معیارها در کنار توانایی و داشتن دغدغه برای حل مشکلات جامعه کامل می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، آنان را به عمل در حوزه وظیفه‌ای خود، بیان دیدگاه‌ها و نظرات به دور از تخریب دیگران و پرهیز از وعده‌های غیر ممکن و کاذب توصیه کرد.

وی در خصوص میزان مشارکت مردم استان در انتخابات نیز گفت: ارزیابی من این است که استان در جلب مشارکت مردم نسبت به گذشته رتبه بالاتری را کسب می‌کند و البته انتظار هم این است که استان در جلب مشارکت گسترده مردم در این صحنه، رتبه برتر کشوری را کسب کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول