اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-214

تبلیغات داغ انتخاباتی در نهبندان / سخنان تکراری برخی نامزدها در جلسات سخنرانی

خبرگزاری فارس: برخی از نامزدهای انتخاباتی شهرستان نهبندان در جلسات سخنرانی خود دقیقا مطالب جلسه گذشته را کپی و در جلسه بعدی تکرار می‌کنند.

تبلیغات داغ انتخاباتی در نهبندان / سخنان تکراری برخی نامزدها در جلسات سخنرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، با توجه به اینکه کم کم به پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها نزدیک می‌شویم کاندیداهای نهبندان در تب و تاب اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده و وسیع هستند.

نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در این شهرستان از تازه‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی برای گسترش تبلیغات و جلب اعتماد و نظر مردم به سمت خودشان استفاده می‌کنند.

بازار رفت و آمد از این شهرستان به آن شهرستان و این روستا به آن روستا در نهبندان توسط نامزدهای این حوزه انتخابیه شلوغ و پرشور ادامه دارد.

دیده شده که برخی از نامزدها با راه انداختن کاروانی از خودروهای مدل بالا و همراه داشتن حامیان زیادی به طور دائم در سطح دو شهرستان نهبندان و سربیشه جابه‌جا می‌شوند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس برخی از این نامزدها در روز به بیش از 10 مراسم سخنرانی در جمع مردم مشغول می‌شوند و در هر جلسه سخنان تکراری را بیان می‌کنند.

البته باید منتظر باشیم و ببینیم که این نامزدها که هم‌اکنون در جاده‌های شهرها و روستاهای این دو شهرستان در زمان تبلیغاتشان تردد می‌کنند آیا در زمان نماینده شدن هم با این آب و تاب از این شهرها، روستاها و مردمان آنها یاد خواهند کرد.

همچنین برخی از کارکنان ادارات خراسان جنوبی و مسئولان ادارات شهرستان‌های نهبندان و سربیشه این روزها برای تبلیغات کاندیدای موردنظر خویش سر از پا نمی‌شناسند و در جمع مردم شهر و روستا حاضر می‌شوند که تعجب مردم را به دنبال داشته که چرا مسئولی که حتی یکبار در جمع مردم روستایی تاکنون حاضر نشده اما در زمان تبلیغات کاندیداها بیش از سه مرتبه خود را در جمع مردم قرار می‌دهد و به سخنرانی و تعریف و تمجید از نامزد موردنظر خود دارد.

مشاهده شده که برخی از کاندیداها در تبلیغات و چاپ عکس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی خود هزینه‌های زیاد و اسراف‌آمیزی را انجام می‌دهند که فقط فرش خیابان و کوچه‌ها می‌شود که این مهم موجبات نارضایتی برخی از مردم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول