اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین مطرح کرد

تحقق حق مردم در انتخابات با اجرای بی‌کم و کاست قانون

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین، تحقق حق مردم در انتخابات را با اجرای بی‌کم و کاست قانون از سوی مجریان انتخابات ذکر کرد.

تحقق حق مردم در انتخابات با اجرای بی‌کم و کاست قانون

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد عجم در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آبیک که شب گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری آبیک برگزار شد، با بیان اینکه دولت نهم و دهم گفتمان امام راحل را احیا کرد، گفت: در طول عمر نظام جمهوری اسلامی، دولت‌مردانی به اندازه دولت‌مردان کنونی برای خدمت به مردم کمر همت نبسته‌اند که آثار و برکات خدمات برجسته مسئولان را در جای جای کشور شاهد هستیم.

وی افزود: مسئولان باید قدر خدمتگزاری را بدانند چرا که فرصت خدمت نعمتی است که خدا نصیب مسئولان کرده است.

این مسئول تصریح کرد: هر چه در نظام داریم به برکت خون شهدا، انفاس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است بنابراین صیانت از آرمان‌های امام راحل که حکومت اسلامی را بنا کرد عزم عمومی را می‌طلبد.

استاندار قزوین با ذکر این مطلب که بسیاری از ملت‌ها در دنیا دلشان می‌خواهد حکومت اسلامی داشته باشند ولی شرایط فراهم نشده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی، نظامی است که مورد نظر ائمه(ع) و منویات اسلام عزیز است و افتخار مسئولان این است که زیر پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کنند.

عجم خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف برای مردم است لذا با توجه به اینکه در نظام اسلامی حق دادنی است مجریان انتخابات باید با اجرای قانون و افزایش اعتماد به مردم، بدون وابستگی به هر نوع تفکری، حق مردم را در انتخابات ادا کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال 88 عده‌ای با ایجاد فتنه، حلاوت انتخابات را به کام مردم تلخ کردند که طبق اسناد و اعترافات، بنای فتنه از سوی دشمنان و از مرزهای خارج از کشور صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در انتخابات امسال نیز دشمنان با سیاه‌نمایی، دروغگویی، بد جلوه دادن شرایط کشور و پیام‌های ناامید کننده و برخی بداخلاقی‌ها درصدد هستند فتنه سال 88 را تکرار کنند ولی باید بدانند که مجریان با برگزاری انتخابات سالم و مردم با حضور مشارکت حداکثری بار دیگر دشمنان را روسیاه‌تر و دوستان نظام را قدرتمندتر می‌کنند.

استاندار قزوین اذعان کرد: مردم با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنند که مقید به تکلیف و فرامین الهی هستند لذا با حضور حداکثری، سرافرازی و اقتدار نظام را تثبیت می‌کنند.

عجم با بیان اینکه در 34 سال اخیر میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس زیر 50 درصد نبوده است، افزود: با توجه به رقابت کاندیداها و اقبال مردم از انتخابات پیش‌بینی می‌کنیم بالای 80 درصد از مردم استان قزوین در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دل مقام معظم رهبری و متدینین نظام شاد می‌شود که این موضوع نشانهٔ مقبولیت مردم از نظام است.

این مسئول بیان کرد: مسئولان و مجریان انتخابات باید تلاش کنند در این چند روز باقی‌مانده به انتخابات علاوه بر فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم، میزان رضایتمندی، احساس سرزندگی و نشاط اجتماعی را در مردم افزایش دهند.

استاندار قزوین افزود: مردم شهرستان آبیک در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری فعال داشته‌اند که این موضوع به دلیل دلدادگی آنان به مقام معظم رهبری، دولت و خدمتگزاران نظام و شعور بالای اجتماعی آنهاست و در انتخابات 12 اسفند هم شاهد حضور پرشور مردم آبیک خواهیم بود.

عجم تصریح کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان اسلام و نظام خوارتر شده و باید به فکر توطئه‌های دیگر باشند چراکه مردم ایران هوشیار و با بصیرت هستند و نقشه‌های دشمنان را همواره برملا و خنثی کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام کاندیداها به دلیل رد شدن از فیلتر شورای نگهبان محترم هستند و جایگاه و شأن قانونی دارند که باید احترام آنان را رعایت کنیم و مردم نیز باید به هر کسی که دلشان می‌خواهد رأی دهند و حق خود را در انتخابات به منصه ظهور برسانند.                        

گفتنی است، استاندار قزوین از هیئات اجرایی، بازرسی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان آبیک در محل فرمانداری این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول