اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان:

جمهوری اسلامی یک امانت الهی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی یک امانت الهی است و باید با مراقبت و دقت به اهل آن سپرده شود.

جمهوری اسلامی یک امانت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان "مسئولیت اجتماعی از دیدگاه قرآن" در شهر چترود کرمان با تأکید بر تفکر و تدبر در آیات قران کریم اظهار داشت: آن چیزی که تأیید قطعی به تمسک و بهره‌گیری از قرآن است، ورود به بطن قرآن، محتوا و فلسفه آیات نورانی کلام وحی است.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهم آن طور که خواست و اراده خداوند متعال در مسیر سعادت بشر است، حرکت کنیم، باید در قرآن تدبر و تفکر داشته باشیم و به سراغ بطن این کلام آسمانی برویم.

سعیدی افزود: قرآن تنها کتاب آسمانی است که از یک هزار و 400 سال پیش تاکنون بدون هیچ تغییری در اختیار جامعه انسانی قرار گرفته و تلاش برای احیا و آوردن قرآن به متن جامعه و زندگی مردم، تکلیف مقدسی است.

وی گفت: اگر امروز بشریت با معنویت فاصله گرفته و به بیراهه کشیده شده و چالش‌های بی‌شماری پیش روی خود می‌بیند به واسطه فاصله‌ای است که بین قرآن و بشریت ایجاد کرده‌اند.

سعیدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایام سرنوشت‌ساز دیگری برای نظام‌، کشور و اندیشه اسلامی در پیش است.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی طی سه دهه اخیر جایگاه ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده و این موقعیت در سال‌های اخیر و با شکل‌گیری بیداری اسلامی، ابعادی بسیار گسترده‌تر یافته است، زیرا هم اکنون و با توجه به شرایط روز جامعه جهانی، جمهوری اسلامی‌، ملجا و پناه بشریت است.

سعیدی ابراز داشت: جمهوری اسلامی یک امانت است، ماحصل مقاومت بیش از 33 سال ملت مجاهد ایران، خونبهای صدها هزار شهید و جانباز و آزاده‌، بنابراین باید با مراقبت و دقت به اهل آن سپرده شود، کسانی می‌توانند وارد مجلس شوند که شأنیت این نظام را پاسداری کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول