اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

امضای تفاهم نامه همکاری میان هلال احمر و بهزیستی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امضای قرار داد همکاری بین جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اداره کل بهزیستی این استان خبر داد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان هلال احمر و بهزیستی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مؤمنی پیش‌ازظهر امروز در مراسم انعقاد قرار داد همکاری بین جمعیت هلال احمر استان اصفهان و اداره کل بهزیستی این استان اظهار داشت: به موجب آن مربیان و مدیران مهد کودک‌ها، خانه‌های کودک و نوجوان بر اساس سرفصل‌های مشخص شده از سوی این اداره کل با راه‌اندازی کانون‌های غنچه‌ها در مهدهای کودک آموزش رایگان کمک‌های اولیه می‌بینند.

وی افزود: ارائه خدمات حمایتی - پزشکی و کمک هزینه درمان و تأمین دارو به مددجویان خاص تحت پوشش بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانواده و فرزندان آنها در مناطق محروم و معلولان جسمی حرکتی، استفاده از خدمات ارتوپدی فنی جمعیت و در صورت امکان گسترش و توسعه این خدمات به صورت منطقه‌ای بین دو دستگاه، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مراکز مشترک توان پزشکی توسط دو دستگاه، همکاری در تحویل بخشی از وسایل کمک توان‌بخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به صورت امانی از محل بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر به مددجویان این اداره کل از جمله مواردی است که طرفین این تفاهم نامه ملزم به اجرای آن می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح‌های خیریه و داوطلبانه که منجر به جذب کمک‌های مردمی می‌شود از جمله مفاد این تفاهم نامه است، گفت: اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی - اجتماعی و مذهبی برای ارتقا شاخص‌های توسعه انسانی، آشنا کردن خیران دو سازمان با فعالیت‌های سازمان متقابل، تشکیل کمیته علمی مشترک بین مجموعه جامع علمی - کاربردی دو سازمان برای هم افزایی فعالیت‌های علمی از دیگر اهداف انعقاد قرارداد همکاری بین این دو دستگاه است.

وی اضافه کرد: انجام مانور مشترک در زمان پیش از وقوع حادثه با هماهنگی دو دستگاه، اجرای مراحل مختلف طرح محب در منطقه حادثه دیده و ارائه خدمات توان‌بخشی در زمان بروز حوادث و سوانح طبیعی در بخش مشارکتی از دیگر مفاد تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر و اداره کل بهزیستی استان اصفهان است.

مؤمنی بیان داشت: همچنین تشکیل اتاق فکر به منظور اجرای بهتر فرآیندها و اجرای دستورالعمل‌های مدیریت بحران برای تکالیف سازمان‌ها و همکاری اداره کل بهزیستی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع مشارکت‌های جمع‌آوری شده با مدیریت جمعیت هلال احمر از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

وی یادآور شد: مدت زمان انعقاد این قرارداد دو سال است و خروجی آن پس از چند ماه از زمان اجرایی شدن تفاهم نامه در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول