اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران:

انتخابات پدیده‌ای بزرگ در جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به دستاوردهای انقلاب و و جایگاه انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی گفت: انتخابات پدیده‌ای بزرگ در جمهوری اسلامی است.

انتخابات پدیده‌ای بزرگ در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدعلی عرفان‌منش در جلسه‌ای که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن برنامه‌‌ریزی زیادی برای تهدید و تحریم ایران اسلامی همایش بزرگ بازرسان و سربازرسان انتخابات شهرستان ری در ابعاد مختلف دارد و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا مردم را از مشارکت در انتخابات باز دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران در ادامه به برنامه‌گذاری برای انتخابات اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری برای انتخابات در چهار وجه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابتی بودن انتخابات است.

وی در ادامه 12 اسفند را روز جنگ باورها دانست و تاکید کرد: دشمن به باور این است که می‌تواند با ابزار‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده است و پتانسیل‌هایی که در دست دارد می‌تواند ملت غیور ایران اسلامی را از راه خودشان باز دارد درحالی که امروز شاهد این هست با همه برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده با شکست روبرو شده است.

عرفان‌منش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را عرصه‌ای برای شکست دوباره دشمن دانست و گفت: ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی انتخابات به اثبات رساندند که می‌تواند پوزه دشمن را به خاک بماند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به بیداری اسلامی عنوان کرد: امروز امید ملل اسلام به ایران اسلامی است و انقلاب امام خمینی (ره) الگویی بی‌بدیل برای آنها است و همواره در این حادثه بزرگ تاریخی از جمهوری اسلامی ایران نام می‌برند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) تاکید کرد: امام راحل فرمودند «دنیا باید منتظر حماسه مردم در انتخابات باشد» و به فضل خدا ما در همه ادوار انتخابات این مهم را شاهد بودیم.

عرفان‌منش با اشاره به عجز و ناتوانی دشمنان نظام گفت: به فرموده مقام معظم رهبری «انقلاب اسلامی دشمنان را درمانده کرده و این درماندگی به جایی رسیده که برای ناکارآمد نشان دادن ایران از همه ابزارهای خود استفاده می‌کنند.»

مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران در پایان با انتقاد از افرادی که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را غیر رقابت می‌خوانند، تصریح کرد: افرادی که این روزها از بی‌رقابت بودن انتخابات مجلس سخن به میان می‌آورند شاید معنای رقابت را نمی‌دانند و یا قادر به مشاهده این صحنه پرشور رقابتی نیستند.

این گزارش حاکی است، همایش بزرگ بازرسان و سربازرسان انتخابات شهرستان ری با حضور امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان ری، محمدعلی عرفان‌منش مشاور استاندار و مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران، علیرضا میرزا بلوچ معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار ری، خدادادی مسئول هیئت بازرسی شهرستان ری و بازرسان و سربازرسان شهرستان ری در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول