اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان شهرستان زابل خبر داد

افتتاح مجتمع ورزشی ولایت اداره زندان زابل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان شهرستان زابل گفت: مجتمع ورزشی ولایت اداره زندان شهرستان زابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع ورزشی ولایت اداره زندان زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان، غلامرضا مهویدی اظهار داشت: با پیگیری و تلاش مستمر مسئولان و کارکنان اداره زندان زابل با هدف ایجاد انگیزه و روحیه ورزشی و با رویکرد اصلاح و تربیت مددجویان مجتمع ورزشی ولایت افتتاح شد.

وی با قدردانی از حضور مسئولان اجرایی و قضایی شهرستان زابل در مراسم افتتاح این مجتمع در زمینه روند و چگونگی آماده سازی افزود: هدف از زندان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت مددجویان بوده که این هدف با زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه و شبانه‌روزی کارکنان خدوم و تلاشگر زندان‌ها محقق می شود.

مهویدی تصریح کرد: برای راه‌اندازی مجتمع ورزشی ولایت بالغ بر 300 میلیون ریال هزینه شده و کل این مبلغ با مساعدت و تلاش و همت خیرین شهرستان زابل از طریق انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان تامین شده است. 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب زابل نیز در مراسم افتتاحیه مجتمع ورزشی ولایت این شهرستان گفت: با و جود تمام سختی‌ها و مشکلات موجود در شغل زندانبانی اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوب و مطلوبی و موثری در امور اصلاحی و تربیتی و فرهنگی و توانمندسازی مددجویان در راستای بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه صورت پذیرفته است.

حجت‌الاسلام حمیدرضا بندانی افزود: ورزش موجب تزکیه نفس، جسم و پرورش روح والای انسانی می‌شود و امید است مددجویان با شرکت در فعالیت‌های ورزشی استفاده بهینه از امکانات فراهم شده در زندان زابل کنند و با بازسازی جسمی در راستای تعالی شخصیتی و روحی خود همت بگمارند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول