اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی:

ملت بابصیرت ایران با آگاهی صندوق‌ها را پر خواهند کرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مردم، غیرتمند ایران با آگاهی و بصیرتی که دارند صندوق‌ها را پر خواهند کرد.

ملت بابصیرت ایران با آگاهی صندوق‌ها را پر خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی بخشایش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان زیر چتر جامعتین با خرد جمعی همه اصولگرایان تشکیل و به لیست و جمع‌بندی خوبی رسیده که نامزدهای خود را نیز به وسیله جراید، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به اطلاع مردم استان رسانده است.

وی افزود: این یک موفقیت عظیم بود و مردم، غیرتمند و شهیدپرور استان با آگاهی که دارند صندوق‌ها را پر خواهند کرد.

مقدسی اظهار داشت: از حضرت آیت‌الله مهدوی کنی و حضرت آیت‌الله محمد یزدی که نهایت زحمت را در این مدت متحمل شده و از جبهه متحد اصولگرایان حمایت کرده و به آن پشت‌گرمی داده‌اند نهایت قدردانی و سپاسگزاری را داریم و امیدواریم راهنمایی‌های آنان همیشه راهگشای این جریان سیاسی کشور باشد.

وی گفت: همه کسانی‌که نامزد مجلس شورای اسلامی شده‌اند باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند چرا که هدف رای آوردن یا نیاوردن در انتخابات نیست بلکه گرم نگهداشتن تنور انتخابات است و چنین خواهد بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: فهرست نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان از طیف‌های مختلف با تخصص‌های گوناگون تهیه شده که در صورت انتخاب برای مجلس شورای اسلامی مفید خواهند بود و از همه مهمتر همه نامزدهای این جبهه متعهد، متخصص و ولایت‌مدار واقعی هستند.

مقدسی با اشاره به این نکته که همه نامزدهای مجلس شورای اسلامی مسلمان و با خرد بوده و هستند، ابراز داشت: نامزدها در یک رقابت سالم و دور از تنش‌ها و نزاع‌ها به رقابت خواهند پرداخت و این نوید یک انتخاب سالم و شاداب را می‌دهد.

مقدسی در مورد فساد بانکی اظهار کرد: هیچ فاسدی چه مفسد اقتصادی و چه مفسد اخلاقی در هیچ مکانی از دسترس قانون ایمن نیست و قوه قضائیه با چنین افرادی به شدت برخورد کرده و خواهد کرد که نمونه آن را از صدا و سیما، جرائد و خبرگزاری‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: آنان که در این فکرها هستند می‌‌توانند از راه نامشورع و حرام صاحب ثروت و مقام شوند در اشتباه هستند و توبه بهترین راه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: ناتو و آمریکا در همه جا شکست خورده و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند و این جمهوری اسلامی است که مقتدرانه به جلو می‌رود و هیچ زوری را از هیچ کشوری قبول نداشته و ندارد.

مقدسی تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری همانند بمب اتم ویران کننده ستمگران و زورگویان است و امروز ناتو و آمریکا از عراق فرار کرده، در افغانستان به باتلاق فرو رفته، منافقان در حال فروپاشی و در به در شدن هستند و در دامن آمریکا دست و پا می‌زنند.

وی افزود: روسای این گروهک در فساد اخلاقی غوطه‌ور شده‌اند و در آینده نزدیک دچار خودزنی آشکار خواهند شد و یک عمر خدمت به دشمنان اسلام، خیانت به کشورشان و دوستی و برادری با صدام خون‌آشام نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت و اگر تواب نشوند بدتر از این خواهند شد.

مقدسی در مورد انتخابات مجلس نهم گفت: مجلس نهم یک مجلس ولایی، کارآمد و اصولگرا خواهد بود و خروجی عملکردش کشوری اسلامی و مترقی خواهد بود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول