اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

حجت‌الاسلام قاسمی: حضور در انتخابات تداوم مسیر انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه جیرفت ‌گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات تداوم مسیر انقلاب است.

حجت‌الاسلام قاسمی: حضور در انتخابات تداوم مسیر انقلاب است

حجت‌الاسلام مجید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به این سخن امام راحل که مجلس در رأس همه امور است، اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل سرنوشت‌ساز برای هر ملت و کشوری است، به ویژه ملت ایران که همیشه سرنوشت کشورشان را خودشان رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با اتحاد و تقدیم شهدای زیادی به جایگاه امروز ایران در دنیا دست‌ یافته‌اند، افزود: حضور پرشور آنها در انتخابات تداوم مسیر انقلاب است.

قاسمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی تبدیل به الگویی برای  ظلم‌ ستیزان سراسر دنیا شده است و شرکت قدرتمند مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آینده این ملت را رقم می‌زند.

وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند، خاطرنشان کرد: هر روز که به 12 اسفند ماه نزدیک می‌شویم، شور و حال مردم در همه جای کشور به ویِژه در مردم جیرفت دیده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جیرفت ابراز داشت: مسئولان با ایجاد امنیت زمینه آرام برای شرکت کنندگان را مهیا کنند تا مردم پر صلابت رأی خود را در صندوق بیندازند.

قاسمی اذعان داشت: با بصیرت‌دهی مقام معظم رهبری هر سال شور و حال جوانان برای حضور در تمام صحنه‌ها بیشتر از گذشته می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول