اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

زادسر: نظام جمهوری اسلامی امین آرای مردم است

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمل ثابت کرده که امین آرای مردم است.

زادسر: نظام جمهوری اسلامی امین آرای مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی پنجشنبه‌شب در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی خود در شهرستان جیرفت اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمل ثابت کرده که امین آرای مردم است.

وی با اشاره به برخی شایعات در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شایعه می‌کنند که زادسر خوب است اما رأی نمی‌آورد‌، اگر مردم رأی بدهند، رأی می‌آ‌ورم.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بیان داشت: یکی از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه چند ماه به عنوان نماینده شورای اصولگرایان در جیرفت فعالیت می‌کند و اتفاق تازه‌ای رخ نداده است و اینکه گفتند خبر فوری و مهم، این طور نیست.

زادسر تصریح کرد: بعضی فکر می‌کردند زادسر به عنوان نماینده شورای اصولگرایان در جیرفت و عنبرآباد معرفی می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و اطلاع دارم بعضی از افراد در تهران مایل بودند زادسر انتخاب شود اما به دلیل اینکه بعضی افراد دیگر در تهران، کرمان و جیرفت اصرار بر انتخاب فرد دیگری داشتند ما هم حرفی نداریم.

وی افزود: ما می‌گوییم هر کس را مردم جیرفت انتخاب کردند، وی اصولگرا است و روز 12 اسفند جاری مردم جیرفت این را مشخص می‌کنند.

زادسر با اشاره به اقدامات خود در چند دوره نمایندگی مجلس برای آبادانی منطقه جیرفت و عنبرآباد اذعان داشت: قانون اساسی وظایف مجلس را مشخص کرده است و آیین‌نامه داخلی مجلس هم مشخص است، هر کس می‌گوید، زادسر کاری برای جیرفت و عنبرآباد می‌توانسته انجام دهد و این کار را انجام نداده است، مستند ادعایش را ثابت کند، تمام حرف‌های عمرم را پس می‌گیرم و از همه عذر‌خواهی می‌کنم.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در دوران نمایندگی مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در دوران نمایندگی‌ام متوجه شدم که آب آشامیدنی جیرفت غیربهداشتی است و آب مستقیم از چاه وارد شبکه آبرسانی می‌شود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شد.

زادسر با بیان اینکه کسی که وارد مجلس می‌شود باید قلم، زبان، دست و دامن پاک داشته باشد تا بتواند در حوزه وسیع اقتداری که شما دارید همه چیز را پاک کند، خطاب به طرفداران خود گفت: خلاف نگویید، به شایعات اهمیت ندهید و با قصد قربت از زادسر حمایت کنید.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول