اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه تفرش:

جنبش دانشجویی از جنبش‌های تاثیرگذار دنیا است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تفرش از جنبش دانشجویی به عنوان یکی از جنبش‌های تاثیرگذار در دنیا و انقلاب اسلامی یاد کرد.

جنبش دانشجویی از جنبش‌های تاثیرگذار دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی نوروزی امروز در دومین کرسی آزاداندیشی دانشگاه تفرش اظهار کرد: جنبش دانشجویی دارای تئوری، دکترین و انگاره‌های فلسفی و کلامی است که باید به صورت عمیق و کلان مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دانشجویان همواره از تاثیرگذارترین قشر در بین اقشار جامعه محسوب می‌شوند و به دلیل شرایط خاص تحرکات آنان مورد توجه سایر قشرهای جامعه نیز قرار می‌گیرد.

استاد دانشگاه تفرش با بیان اینکه دانشجویان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از تاثیرگذاری شگرفی برخوردار بودند ادامه داد: امروز دانشجویان در جنگ نرم بسیار مورد توجه دشمنان قرار دارند و دشمنان همواره به دنبال نفوذ در بین قشر دانشگاهی هستند.

نوروزی گفت: انقلاب ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و دموکراسی دینی است و در دموکراسی دینی بر دو مقوله مردم و ولایت تاکید شده و این در حالی است که در دموکراسی غربی تنها بر عنصر مردم تاکید شده است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اهمیت مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف یادآور شد: مردم ایران در طول سال‌های گذشته با مشارکت خود در تمامی صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که از نظام اسلامی دلسرد نشده و بر عکس روزبه‌روز که از عمر انقلاب می‌گذرد به نظام وفادارتر می‌شوند.

استاد دانشگاه تفرش با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات سرنوشت‌سازترین عرصه سیاسی است و حضور همه مردم در انتخابات امری ضروری است.

در این نشست دو گروه دانشجویی در قالب گروه یک و دو دیدگاه‌های خود را پیرامون موضوع جنبش دانشجویی و انتخابات بیان کردند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول